دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به شرایط فعالیت ادارات این استان گفت: ادارات کرمان شنبه هشتم آذرماه به شیوه هفته گذشته فعالیت خواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان با اشاره به بخشنامه سازمان امور اداری کشور، گفت: همه سازمان ها و دستگاه‌های اداری استان غیر از سازمان‌های خدمات‌رسان، نیروهای نظامی و انتظامی، بهداشتی و درمانی، امدادی و بانک ها از فردا (شنبه) تا پایان هفته تعطیل است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد_ ایرنا_ رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین اعلام کرد: آمار فوتی‌های ناشی از کووید 19 در این شهرستان خراسان شمالی در آبانماه، نسبت به ماه‌های پیش از آن سه برابر افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرهنگسراها و مراکز فرهنگی هنری تهران با توجه به شیوع کرونا و اعمال محدویت‌ها برای مقابله با این بیماری، ضمن برگزاری برنامه‌هایی به مناسبت‌های مختلف، خدمات فرهنگی را از طریق فضای مجازی در اختیار شهروندان قرار می‌دهند که انتشار سمفونی تهران و بازدید مجازی از باغ موزه قصر از جمله آنهاست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در هفتمین روز از آذرماه سال 1399 با بسته ورزشی ایرنا همراه باشید.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: هفته آینده همه ادارات غیر از دستگاه‌های خدمات رسان در شهرهای قرمز استان مرکزی تعطیل و غیرفعال هستند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - رییس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان کرمانشاه در هشداری با بیان اینکه دوران مماشات تمام شده است، تاکید کرد: با برپاکنندگان مجالس عروسی و عزا برخورد قانونی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرماندار بجنورد گفت: 183 نفر از رانندگان بجنوردی دیشب به علت تردد شبانه و بی‌توجهی به دستورالعمل‌ها و محدودیت‌های کرونایی، جریمه شدند.

خبرگزاری ایسنا

امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه‌ای تفصیلی به بیان موضوعات مختلفی از جمله همکاری میان نیروهای مسلح کشور، جدیدترین تحولات منطقه، توانمندی‌های دفاعی کشور و موضوعات شخصی و خانوادگی پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا در راستای پیشگیری از بیماری کرونا در مادران باردار به عنوان یکی از گروه‌های در معرض خطر بیش از هشت هزار و 400 مادر باردار در هفته غربالگری می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: فردا (شنبه) ادارات و همه دستگاه‌های ضروری به فعالیت خودشان ادامه می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی بانه از اقدام به موقع و دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی ضربتی این دو نفر را دستگیر کردند.

خبرگزاری ایسنا

روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه ای نحوه ارائه خدمات کنسولی در دو هفته آینده را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا

استاندار مرکزی گفت: در هفته آینده تمامی ادارات استان به غیر از دستگاه های خدمات رسان و بانک ها در شهرهای قرمز تعطیل خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفته گذشته، دانشگاه آکسفورد و شرکت داروسازی «آسترازنکا» آخرین نتایج آزمایش بالینی واکسن تولیدی خود برای کرونا را اعلام کردند. آخرین داده‌های آنها مثبت است اما در عین حال سوالاتی را نیز مطرح می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دومین همایش بین‌المللی علوم ورزشی و فدراسیون‌ها با تاکید بر فدراسیون ترای‌اتلون برگزار شد.