دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قم گفت: حجم آب ذخیره شده در سد کوچری که از تامین کننده های اصلی آب مورد نیاز استان است در حال حاضر بیش از 144 میلیون متر مکعب است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان در سفر یک روزه به شهرستان‌های شمالی ضمن تجدید میثاق با شهدا، بر تکمیل و حمایت از طرح‌های توسعه‌ای شهرستان‌های زرند و کوهبنان تاکید کرد که این اقدامات با تسریع در عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی و زیرساختی، اقدامی در جهت توسعه پایدار دیار کریمان تلقی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پاییزه کتاب 99، با فروش حدود 20 میلیارد تومانی، فروش کلی طرح‌های فصلی را طی 15 دوره و از سال 94 تاکنون به بیش از 50 میلیارد تومان رساند، رقمی که شاید التیام‌بخش زخم کاری بازار نشر باشد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - انجام عملیات توسعه در 312 کیلومتر از شبکه آب و فاضلاب اصفهان، برگزاری هفتمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و قطر در اصفهان و کاهش ارزش پول ملی بهترین مشوق صادرکنندگان است از مهم‌ترین رویدادهای خبری اصفهان در هفته گذشته بود.

خبرگزاری مهر

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، از زمان ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان و پایان تعهد اتوبوس‌های بخش خصوصی برای خدمت در پایتخت و تمایل آنها به خروج از تهران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ گفت: اکیپ جامعه پزشکی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برای معاینه رایگان بیماران نیازمند به مناطق محروم این شهرستان اعزام شد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و آزمون‌های حضوری مدرسه‌های شهر بوشهر برای مدت یک هفته (8 تا 14آذر ماه) تمدید شد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در پیامی ضمن تسلیت شهادت دکتر فخری‌زاده تاکید کرد: اعضای خانواده بزرگ نظام سلامت در کنار ملت بزرگ ایران اسلامی، در این مصیبت، داغدار و عزادار هستند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار مشهد گفت: طی هفته گذشته بیش از 95 درصد از اصناف مشهد با تعطیلی و محدودیتهای ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا همراهی کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ترور «شهید محسن فخری‌زاده» مدیر و دانشمند برجسته صنعت دفاعی کشور، اگرچه تلخ و دردناک است، اما هرگز خللی در مسیر در راه علمی دانشمندان صنعت هسته‌ای ایران، ایجاد نخواهد کرد.

خبرگزاری مهر

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم‌ها در هفته های ابتدایی لیگ برتر فوتبال گفت: شیوع بیماری کرونا باعث شده تا استرس اعضای تیم ها نیز افزایش یابد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: کارکنان ادارات تنها با تشخیص مقامات و بنا به ضرورت در محل کار خود حضور خواهند داشت.

خبرگزاری ایسنا

عضو شبکه پژوهشگران دفتر مطالعات دیپلماسی اقتصادی دانشگاه امام صادق (ع) در یادداشتی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اثرات آن بر تمامی حوزه ها به ویژه اقتصاد، بهره گیری از دیپلماسی دیجیتال را منشاء تحول دانسته و نتیجه گیری کرده که کنترل و شفافیت در امور اقتصادی در این دوران را برای دولت و ذی نفعان آن فراهم می کند.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - بارش اولین برف پاییزی در استان، وقوع 2 زمین‌لرزه چهار ریشتری در مجن شاهرود، هدفگذاری صادرات 35 میلیون دلاری محصولات کشاورزی و فراخوان اولین جشنواره نقالی کودکان شهرهای راه ابریشم ایران به همت شهرداری سمنان، از مهمترین خبرهای استان سمنان در هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

گناباد - ایرنا - فرماندار گناباد گفت: تاثیر تعطیلی ادارات و نهادها طی هفته آینده در کاهش میزان شیوع ویروس همه گیر کرونا نیازمند تعامل و همراهی مردم است.

خبرگزاری مهر

نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل طی نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت، آورده است: سازمان ملل اقدامات لازم را علیه عاملان ترور شهید فخری زاده انجام دهد.