دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

کردستان - ایرنا - رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در کردستان گفت: در شبانه روز گذشته (ظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه) در مجموع 235 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در این استان شناسایی شدند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - استانداری مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تممی ادارات استانی و شهرستانی از فردا شنبه به مدت یک هفته فقط در شهرستان ساری، آمل و بهشهر به عنوان مناطق با وضعیت قرمز کرونایی تعطیل است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان اورژانس کشور ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم و شهادت او را تبریک و تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان شامگاه جمعه در اصلاحیه‌ای، مراتب اطلاعیه تعطیلی یک‌هفته‌ای را لغو و ضوابط محدودیت‌های جامع قبل را در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد پابرجا عنوان کرد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف در سطح استان، گفت: 34 گروه راهداری به منظور انجام عملیات امدادی و بازگشایی جاده ها در محورهای مواصلاتی استان به خصوص مناطق کوهستانی و سخت گذر مستقر شدند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - معاون مدیریت منابع و توسعه استاندار اردبیل گفت: ادارات استان در هفته پیش رو به صورت کامل تعطیل نخواهد بود و بنا به تشخیص مسوولان استانی و شهرستانی، کارکنان در ادارات حاضر خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعطیلی ادارات در این استان براساس دستورالعمل اعلامی ستاد ملی مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا صورت می گیرد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به بیان جزئیاتی از عملیات ترور شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری این وزارتخانه پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با فوت 10 بیمار در 24 ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونایی استان به یک هزار و 223 مورد رسید.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: براساس آمارهای موجود، این استان سومین روز بدون مرگ ناشی از ابتلا به ویروس کرونا را تجربه می‌کند و شمار مرگ‌های ناشی از ابتلا به این ویروس بر روی عدد 796 ثابت ماند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین، جزییات تعطیلی ادارات استان را از فردا شنبه هشت آذرماه به مدت یک هفته به منظور مقابله با بیماری کرونا تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: ادارات این استان روز شنبه هشتم آذر طبق روال عادی به فعالیت خود ادامه داده و تعطیل نیستند.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان از پلمب 40 واحد صنفی این استان در یک هفته گذشته به علت رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی خبر داد.

خبرگزاری مهر

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: شهید فخری‌زاده معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی و دارای یک وجهه علمی و سابقه طولانی در نوآوری‌های دفاعی بود.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به شرایط فعالیت ادارات این استان گفت: ادارات کرمان شنبه هشتم آذرماه به شیوه هفته گذشته فعالیت خواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان با اشاره به بخشنامه سازمان امور اداری کشور، گفت: همه سازمان ها و دستگاه‌های اداری استان غیر از سازمان‌های خدمات‌رسان، نیروهای نظامی و انتظامی، بهداشتی و درمانی، امدادی و بانک ها از فردا (شنبه) تا پایان هفته تعطیل است.