دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

آذرماه امسال شروع خوبی برای اهالی سینما و تئاتر نداشت، هر چند این سال کرونازده خوشی زیادی به جا نگذاشته ولی اولین هفته نهمین ماه سال هم با مرگ هنرمندی به پایان رسید که قدرش کمتر دانسته شد.

وب‌گاه عصر ایران

در تله فیلم «در همین حوالی» و سریال «محکومین» هم با آقای پورحسینی همکاری داشتیم و ایشان در یک قسمت از این سریال بازی داشتند.

خبرگزاری ایسنا

مربی تیم فوتبال سپاهان از عملکرد شاگردانش مقابل تراکتور و پیروزی در تبریز ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاندار تهران گفت: دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تعطیلی دستگاه‌های دولتی و ادارات از شنبه - هشت آذر - برای تمام دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شد.

خبرگزاری مهر

تیم ملی بسکتبال ایران در اولین دیدار خود در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا فردا به مصاف عربستان می رود.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - در حالی که هفته اول محدودیت های کرونایی جدید در سطح کشور تقریبا به پایان رسیده، اما در مازندران خیابان‌های تعطیل شده شاهد معضلی به نام صف مشتریان پشت درب‌های نیمه بسته بانکی بوده است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - فرماندار شهرستان فامنین با قدردانی از همراهی موثر مردم در راستای اجرای طرح جامع مقابله و مهار همه گیری بیماری کرونا، تاکید کرد: برگزاری اجتماعات خانوادگی یکی از عوامل شیوع این بیماری است که شهروندان باید به جد از برگزاری و شرکت در مهمانی‌ها پرهیز کنند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه اعلام کرد: کلیه ادارات استان از فردا (شنبه) به مدت یک هفته در تمامی شهرستان‌های قرمز، نارنجی و زرد تعطیل است.

خبرگزاری ایسنا

سفیران ایران در اروگوئه، گینه و ماداگاسکار، رایزن فرهنگی ایران در گرجستان و سفارت ایران در وین درگذشت «زهرا استادزاده» - عضو هیأت علمی و رئیس اداره اعزام در معاونت گسترش زبان فارسی و ایران‌شناسی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی خارج از کشور وزارت علوم - را در پیام‌هایی جداگانه تسلیت گفتند.

خبرگزاری مهر

معاون آموزش پلیس راهور پایتخت گفت: اصرار برخی افراد برای تردد بعد از ساعت 21 باعث شد تا دوربین‌های کنترل ترافیک پای کار آمده و بدون هیچ اغماضی نسبت به جریمه خودروهای متخلف اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - شهردار شیراز گفت: رانش کوه بالادست منطقه منصورآباد موجب تعطیلی عملیات اجرایی ساخت بزرگراه شهید سلیمانی شده بود که اکنون تثبیت زمین این محل انجام و ساخت بزرگراه از سر گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان کرمان از برگزاری نخستین دادگاه الکترونیکی بین المللی در این استان خبر داد و گفت: این دادگاه در حالی از سوی شعبه اول مجتمع خانواده کرمان برگزار شد که زوج ساکن کرمان و زوجه مقیم منچستر انگلیس بوده است.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: تمامی ادارات این استان در هفته آینده تعطیل هستند و کارکنان در سر کار حاضر نمی شوند اما بالاترین مقام دستگاه ها امکان فراخوانی تعدادی از کارکنان برای انجام امور ضروری را دارند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - بخشدار دهدز از توابع ایذه گفت: متاسفانه یکی از معلمان با سابقه و دلسوز بخش دهدز توابع ایذه بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

خبرگزاری ایسنا

پژوهشگران انگلیسی قصد دارند در بررسی جدیدی، روش موثری برای ترمیم جای زخم ارائه دهند که با الهام از توانایی‌های گورخرماهی صورت می‌گیرد.