دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

در پی تشدید شیوع ویروس کرونا و اعمال محدویت‌ها و تعطیلات کرونایی، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی به تازگی از تعطیلی تمام ادارات به جز مراکزی که حضور آن‌ها ضروری است، خبر داد که با این حساب، بانک‌ها به علت ضرورت خدمات رسانی آن‌ها در هفته آینده همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

خبرگزاری مهر

رئیس بنیاد مستضعفان همزمان با تعطیلی 2 هفته‌ای اصناف به دلیل اوج‌گیری شیوع کرونا، اعلام کرد: این بنیاد اجاره‌بهای املاک تجاری خود در آذر ماه را دریافت نمی‌کند.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، درباره آخرین وضعیت از مبتلایان به بیماری کووید -19 در استان قم گفت: در 24 ساعت گذشته و منتهی به هفتم آذر ماه جاری هشت تن کرونا مثبت جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار دورود گفت: 240 خودرو به دلیل نقض محدودیت‌های کرونا در این شهرستان مشمول جریمه 500 هزار تومانی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، گفت: به عنوان دبیر این جشنواره از اتفاقات و فراگیری این دوره از جشنواره حیرت‌زده شدم.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - تست کرونای تعدادی از بیماران یکی از بخش‌های سه‌گانه اعصاب و روان مرکز روانپزشکی بیمارستان شهید زارع ساری تنها مرکز نگهداری این بیماران در استان مازندران مثبت اعلام شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بخشدار لواسانات اعلام کرد: بیش از 90 درصد اصناف بخش در راستای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی همراهی کردند و تعدادی نیز اخطار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - پیش‌بینی‌های هواشناسی فارس بیانگر بارش شدید باران و احتمال بروز سیلاب طی روزهای آتی است؛ پرسش‌هایی بر این اساس وجود دارد که آیا این شهر آماده مقابله با چنین پدیده جوی هست و در این صورت تکلیف بی خانمان‌های این کلانشهر که این روزها تنها سقف بالای سرشان آسمان است چه خواهد شد؟

خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری ایسنا

«بیگانه‌ای با من است»، به عنوان آخرین سریالی که زنده یاد پرویز پورحسینی در آن نقش آفرینی کرد، از شنبه 15 آذر ماه جایگزین «از سرنوشت» می شود. تصویربرداری این سریال کمتر از یک ماه قبل به پایان رسیده بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس شورای بخش لواسانات اعلام کرد: به همت شوراهای اسلامی روستاها، دهیاری‌ها و پایگاه‌های بسیج، 450 بسته معیشتی روز گذشته میان قشر کمتر برخوردار دهستان لواسان بزرگ توزیع شد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس بنیاد مستضعفان همزمان با تعطیلی دو هفته‌ای اصناف به دلیل اوج‌گیری شیوع کرونا اعلام کرد: این بنیاد اجاره‌بهای املاک تجاری خود در آذر ماه را دریافت نمی‌کند.

خبرگزاری تسنیم

نماینده کارگران در شورای اسلامی کار گفت: ما شاهد بیکاری در همه بخش‌ها پس از دوره کرونا هستیم، اما این بیکاری در کارگاه‌های کوچک و مشاغل غیررسمی بسیار زیاد است.

خبرگزاری ایسنا

رییس بسیج اساتید کشور گفت: تجربه سیل، زلزله و کرونا در ایران ره‌آموز این واقعیت است که کشور به قرارگاه مرکزی مردم‌نهاد برای گذار از بحران‌ها نیازمند است.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - امروز همه دوستان و همکارانت آمده بودند، با چشم های اشکبار، شاخه گلی در دست و قلبی مالامال از اندوه و درد از دست دادن یک دوست و همکار.

خبرگزاری تسنیم

ملی‌پوش تیراندازی با کمان ایران و قهرمان پارالمپیک 2016 ریو به ویروس کرونا مبتلا شد.