دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

ورود مهمان ناخوانده‌ای به نام کرونا ویروس دو ترم است که چهره آموزش‌های رسمی کشور را متفاوت کرده است و دانشجویان به جای حضور فیزیکی در کلاس‌های درس از طریق، رایانه، تبلت، گوشی و سایر ابزارهای هوشمند صدای اساتید را می‌شنوند و علی رغم کاستی‌ها و نگرانی‌های موجود، آموزش‌های خود را پیگیری می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

لژیونر تنیس روی میز ایران گفت: نرفتن به مسابقات قهرمانی جهان اتفاق بدی برای ماست چون خیلی زحمت کشیدیم که به دسته یک جهان برویم.

خبرگزاری ایسنا

سفیر ایران در سنگال، تاکید کرد: ترور دانشمندی که واکسن ایرانی کرونا را تا مرحله تست انسانی پیش برده بود، جنایت علیه بشریت است.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به شهادت محسن فخری زاده در پیامی نوشت: نیروی انسانی کارآمد و مدیران توانمند و مؤثر، همواره هدف اول آماج ترورهای بزدلانه و ناجوانمردانه هستند.

خبرگزاری ایسنا

بزرگترین اقتصاد اسکاندیناوی بیش از چهار درصد رشد کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته گفت: خوشبین هستیم تا برای ابتدای بهمن ماه برنامه‌ریزی برگزاری مسابقات لیگ را داشته باشیم.

خبرگزاری ایسنا

واکسن کرونا؛ کلیدواژه‌ای که این روزها جهان را به خود مشغول کرده و همه امید دارند تا هرچه زودتر بر کرونای جان‌کش غالب شوند. حال باید پرسید در صورت تایید هر یک از واکسنهای تولید شده، با توجه به عدم امکان دسترسی تمام ساکنان زمین به آن در مراحل ابتدایی کار، حداقل در کشور خودمان چه کسانی در اولویت تزریق آن خواهند بود؟

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - امام جمعه ابرکوه گفت: با توجه به گستردگی شیوع ویروس کرونا و درگیر شدند بخش قابل توجهی از جمعیت شهرستان با این بیماری، همراهی و همکاری احاد شهروندان و بازاریان در رعایت محدودیت‌های اخیر اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا، مطلوب و قابل تقدیر است.

خبرگزاری ایسنا

روز 25 خرداد ماه که همه از خبر درگذشت محمد علی کشاورز اندوهگین بودیم، تصور نمی‌کردیم به فاصله چند ماه، شماری دیگر از هنرمندان بزرگ‌مان را از دست بدهیم. آن روز طبق عادت همیشگی مطبوعات، از چهره‌های هنری گوناگونی خواستیم تا درباره این هنرمند صحبت کنند یا چند خطی به عنوان یادبود بنویسند.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - رئیس دفتر وزیر خارجه اسبق آمریکا گفت دست اسرائیل را در ترور شهید فخری‌زاده می‌بیند که به همراه رژیم‌های امارات و سعودی، برای ناکام کردن بازگشت دولت بایدن به گفت‌وگو و برجام تدارک دیده است.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - معاون نمایندگی روسیه در سازمان ملل متحد گفت ترور (شهید) فخری‌زاده با چراغ‌سبز آمریکا برای ترورهای سیاسی برون مرزی انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با محکوم کردن ترور شهید فخری زاده و تاکید بر اینکه قطعا عاملان این جنایت بزرگ مجازات خواهند شد، گفت: راه شهید فخری زاده پرشتاب تر از قبل تداوم خواهد یافت.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار الیگودرز گفت: این شهرستان در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارد بنابراین ادارات و دستگاه‌های اجرایی آن مشمول مصوبه تعطیلی ستاد ملی مقابله با کرونا نیستند.

خبرگزاری ایسنا

دکتر علی رفیعی که از سال‌های دور همکاری‌های متعددی با پرویز پورحسینی داشته است، در پی درگذشت این هنرمند، با نگارش نوشتاری، از اندوه خود سخن گفت؛ اندوهی که پای ایستادن را از او گرفته و چشمان او را اشک‌بار ساخته است.

خبرگزاری مهر

سرلشکر حسین سلامی در پیامی نوشت: قطعا عاملان جنایت بزرگ ترور شهید فخری زاده مجازات خواهند شد و راه شهید فخری زاده نیز پرشتاب‌تر از گذشته تداوم خواد یافت.