دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه تابناک

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتا متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: 184 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان خراسان جنوبی شناسایی و در شبانه‌روز گذشته 50 بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند.

خبرگزاری ایسنا

کارگردان «یادآوری» و «تاریکی شب، روشنایی روز» که برخی از آخرین نقش های مرحوم پرویز پورحسینی مقابل دوربین او در این دو سریال ثبت شد، معنقد است: سینما آن طور که باید و شاید قدر پرویز پورحسینی را ندانست و ظرفیت‌هایش را نادیده گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان با سیر صعودی به 23هزار و 35 نفر رسید.

خبرگزاری ایسنا

در ششمین قسمت پادکست «رادیو ایسنا»، مطابق معمول، بعد از کمی گپ و گفت درباره وضعیت کرونا در ایران، به مرور چند خبر دیگر می‌پردازیم؛ خبرهایی که این بار شاید بار کرونایی بیشتری نسبت به دفعات قبل داشته باشد و البته یادی هم از درگذشتگان این روزها کرده‌ایم. همچون گذشته در خلال خبرها و برای کمی تنوع، چند قطعه موسیقی خواهید شنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک گفت: فعالیت‌های مرتبط با تجارت خارجی در گمرک، به ویژه ترخیص کالاهای اساسی و نهاده‌های تولید در هفته آینده، تعطیل نیست.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان پنج آذر گرگان با قابلیت روزانه 150 آزمایش و مخزن اکسیژن این مرکز درمانی با ظرفیت 25 هزار کیلوگرم امروز جمعه با حضور استاندار گلستان به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین المللی در وین، از برگزاری سمینار تحریم‌های یکجانبه و تاثیرهای آن در سایه همه‌گیری کرونا در وین پایتخت اتریش خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان در دستورالعملی به مدیران کل ورزش و جوانان استانی اعلام کرد تا سالن‌ها، اماکن ورزشی و خوابگاه‌ها به عنوان نقاهتگاه در اختیار ستاد پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا (طرح شهید قاسم سلیمانی) قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - 379 نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا اکنون در بیمارستان‌های استان سمنان بستری هستند.

خبرگزاری ایرنا

7 کرج - ایرنا - سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز اعلام کرد که اکنون 857 بیمار کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند که وضعیت 206 نفر آنان وخیم است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین نکوداشت‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با تقدیر از خانواده محسن خزائی و اکبر عالمی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - رییس پلیس راه استان ایلام گفت: اعمال محدودیت های ترافیکی برون شهری در استان رضایت مندی 90 درصدی مردم را در پی داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ملی‌پوش تیراندازی با کمان ایران و قهرمان پارالمپیک به کرونا مبتلا شد.

خبرگزاری ایسنا

مستند بلند «زمین آبی پرتقالی» تولید سال 2020 کشور اوکراین به کارگردانی «ایرینا تسیلیک»، در بخش بهترین‌های جهان مستند چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت به نمایش گذاشته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه مجلس باید برای آینده کشور ریل گذاری کند، گفت: دولت مقصر همه مشکلات اقتصادی نیست، تحریم‌ها، نداشتن رابطه مستقیم مالی با دنیا، نادیده گرفتن معاهدات و سازکارهای بین المللی مانند FATF، از جمله مشکلات اقتصاد ایران است.