دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با محکومیت ترور دانشمند پاسدار دکتر فخری زاده تاکید کرد: قطعا عاملان این جنایت بزرگ مجازات خواهند شد و راه شهید فرخی زاده نیز پرشتاب تر از گذشته تداوم خواهد یافت.

خبرگزاری ایسنا

شانزده فیلم به بخش مستندهای «کارآفرینی» چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» راه یافتند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: میزان تردد خودرو در جاده‌های استان، با اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی 38 درصد نسبت به هفته پیش از آن کاهش یافت.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: احتمال وقوع سیل طی شنبه و یکشنبه پیش رو با توجه به پیش‌بینی بارش‌های گسترده در این استان دور از انتظار نیست.

خبرگزاری ایسنا

کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، از برگزاری سمینار مجازی تحریم های یکجانبه و تاثیرات آنها در پرتو همه گیری کرونا در وین خبر داد.

خبرگزاری مهر

حجت الاسلام خسروپناه در یادداشتی نوشت: شهادت شهید حاج محسن فخری زاده جهادگر عرصه علم و فناوری برای ما ضایعه‌ای جبران ناپذیر و برای خودش تعالی ملکوتی به شمار می‌آید.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - جانشین رییس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد گفت: با توجه به تداوم موج سوم شیوع این ویروس، اعمال محدودیت‌های جدید از فردا (شنبه) هشتم آذرماه جاری به مدت یک هفته دیگر در استان اعمال می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

دزفول - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند گفت: این شهرستان به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی کشوری زیبایی اسب انتخاب شد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - جانشین رئیس ستاد کرونای گیلان با اشاره به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تعطیلی ادارات گفت: این تعطیلی در شهرهای قرمز استان به گونه ای است که به جز اداراتی که خدمات ضروری انجام می دهند، سایر ادارات با حداقل نیرو فعالیت می کنند و تعطیلی مطلق نداریم.

خبرگزاری ایسنا

حمید شاه آبادی معاون سیما در پیامی درگذشت پرویز پورحسینی را تسلیت گفت و از او به عنوان بازیگری پرکار و هنرمندی پربار یاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عصر جمعه با ابلاغ بخشنامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و موسسه های آموزش عالی سراسر کشور، شرایط و الزام‌های تعطیلی مجموعه‌های وابسته به وزارت علوم در هفته پیش رو را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به ترور شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری این وزارتخانه و به شهادت رسیدن او خاطر نشان کرد: برای ما روشن و محرز است این نوع خباثت ها و دشمنی ها و این حجم و عمق از کینه نسبت به مردم عزیز ایران و خادمان آنها همواره از سوی رژیم صهیونسیتی و حامیان خارجی و عوامل داخلی آنها شاهد بودیم و به روشنی می‌توان دست آنها را در این حادثه دید.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - پاییز هزار رنگ امسال به خاطر بیماری کووید 19، رنگ سیاه به خود گرفته اما این روزها ترنم باران دل مردمان دامنه های دنا را خوش کرده و این نوید را به آن ها می دهد که روزهای خوب خواهد آمد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت: ضوابط اعلامی قبلی محدودیت‌ها در مورد شهرهای کشور (زرد، نارنجی و قرمز) بر اساس ابلاغ طرح جامع بوده و تعطیلی سراسری ادارات وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی این استان در مناطق قرمز شیوع کرونا طی هفته آینده تعطیل است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر دفاع، شهید محسن فخری‌زاده را از پیشگامان حرکت علمی کشور برای تامین تجهیزات مورد نیاز در مبارزه با کرونا عنوان کرد و گفت: کیت تشخیص کرونا در مجموعه تحت مدیریت شهید فخری‌زاده تولید شد.