دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: طرح سپهبد قاسم سلیمانی که از اول هفته بسیج به صورت محله محور در استان شروع شده در چند مرحله تا پایان سال و اوایل سال آینده اجرا می شود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ادارات آموزش و پرورش در شهرستانهای دارای وضعیت قرمز از روز شنبه هشتم آذرماه پذیرای مراجعان نخواهند بود.

خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - فرمانده انتظامی خرمشهر از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و گفت: 6 واحد صنفی آرایشگاه زنانه به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا در شهرستان خرمشهر پلمب شدند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - ششمین روز محدودیت‌های کرونایی در قم با روند مطلوبی دنبال می‌شود و میزان پایبندی مردم و اصناف رضایت‌بخش است اما دورهمی‌های خانوادگی همچنان حلقه مبارزه با کرونا را تنگ‌تر کرده و به پاشنه آشیل اصلی شکست این ویروس تبدیل‌شده است.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - صندوق سرمایه گذاریهای مستقیم روسیه با هند قرارداد برای تولید 100 میلیون دوز واکسن کرونا در این کشور امضا کرد.

خبرگزاری ایسنا

مدارس از جمله اولین مراکزی بودند که از اوایل اسفندماه و در پی شیوع کرونا تعطیل شدند؛ وزارت آموزش و پرورش از همان ابتدا آموزش های تلویزیونی را در دستورکار قرار داد و بعد از چندی در 21 فروردین ماه سال جاری موفق به راه اندازی پیام رسانی داخلی موسوم به «شاد» (شبکه اجتماعی دانش آموز) شد که استفاده از آن در سال تحصیلی جاری نیز به عنوان راهبرد اصلی آموزش و پرورش در دوران آموزش های غیرحضوری...

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا استاندار قم، با اشاره به طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر ضرورت همکاری بسیج در طرح محله‌محور و خانواده‌محور مبارزه با کرونا تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آخرین اخبار حوزه گردشگری حاکی است مقرر شده برخی از هتل‌ها به عنوان نقاهتگاه در اختیار بیماران کرونایی قرار بگیرد؛ همچنین برای جلوگیری از تردد بیماران مبتلا به کرونا از حضور آنها در هواپیما و قطار و اتوبوس جلوگیری شود.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - رییس هیات هندبال آذربایجان‌غربی گفت: علی و حسین حیدریان، 2 نوجوانان هندبالیست ارومیه‌ای به پنجمین اردوی تیم ملی ساحلی نوجوانان کشور دعوت شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اسامی پنج فیلم حاضر در هفته فیلم ایتالیا که با نمایش آثاری از مورتی تا برتولوچی نمایش داده شود، اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - برکناری رییس شبکه بهداشت و درمان آمل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرستان‌های مازندران در پی تداوم وضعیت قرمز کرونایی، با واکنش‌های متضادی در این شهرستان روبه‌رو شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دومین مرحله کمک مالی کمیته بین المللی صلیب سرخ به مبلغ 250 هزار فرانک سوئیس به جمعیت هلال احمر ایران برای تهیه و تامین تجهیزات اکسیژن درمانی بیماران مبتلا به کووید 19 تخصیص می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام اعلام کرد که از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و 870 کارت هوشمند برای رانندگان ایلامی صادر شده است

خبرگزاری مهر

دومین مرحله کمک مالی کمیته بین المللی صلیب سرخ به مبلغ 250 هزار فرانک سوئیس به جمعیت هلال احمر ایران برای تهیه و تأمین تجهیزات اکسیژن درمانی بیماران مبتلا به کووید -19 تخصیص می‌یابد.

خبرگزاری ایسنا

نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد که مشکلات اسکلتی - عضلانی ناشی از کار در بین کارکنان ایرانی، به ویژه در اندام‌های فوقانی (گردن، شانه‌ها، مچ‌دست‌) و اندام‌های تحتانی (کمر، زانو، ران و باسن و فوقانی پشت)، در مقایسه با دیگر کشورها، شیوع بیشتری دارد.