دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد که مشکلات اسکلتی - عضلانی ناشی از کار در بین کارکنان ایرانی، به ویژه در اندام‌های فوقانی (گردن، شانه‌ها، مچ‌دست‌) و اندام‌های تحتانی (کمر، زانو، ران و باسن و فوقانی پشت)، در مقایسه با دیگر کشورها، شیوع بیشتری دارد.

خبرگزاری ایسنا

همزمان با آغاز ثبت نام انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای نیمه دوم سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام کرد ظرفیت پذیرش میهمانی را ندارد.

خبرگزاری مهر

سرمربی ایرانی تیم تکواندو «یاسترب» کرواسی گفت: جام باشگاههای اروپا به دلیل حضور برخی از بهترین های جهان در بهترین شرایط فنی برگزار شد که اگر قوانین اجازه می داد، قهرمانی از آن تیم ما بود.

خبرگزاری ایسنا

انجمن بازیگران سینمای ایران به مناسبت درگذشت هنرمند پیشکسوت پرویز پورحسینی پیام تسلیت صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: اصلاح ضوابط منع ایجاد صنایع در شعاع 120 کیلومتری پایتخت در دستور کار استانداری، محیط زیست و سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استفان والت کارشناس سیاسی و استاد روابط بین‌الملل در دانشگاه هاروارد در یادداشتی در نشریه فارن پالیسی به رخدادهای ناخوشایند سال جاری میلادی اشاره و تاکید کرد، با همه این مصائب چه باور داشته باشید یا نه، جهان کرونازده کنونی، جای سپاسگزاری بسیار دارد.

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - رئیس انجمن مدیران صنایع شهرستان ساوه گفت: تردد مدیران و پرسنل واحدهای تولیدی در دوران محدودیت ها به سهولت انجام می شود و شیوع ویروس کرونا نیز در کارخانه ها تحت کنترل است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز جمعه اعلام کرد که توزیع واکسن ویروس کرونا از هفته آینده در این کشور آغاز می شود.

خبرگزاری ایسنا

روزگار او را از صحنه دور کرد و کرونا، او را از زندگی دور کرد تا ناباورانه سفر بی‌بازگشت یک هنرمند درخشان دیگر را به نظاره بنشینیم.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - حرکت مرگبار ویروس کرونا در استان اردبیل همچنان ادامه دارد به طوری که طی شبانه‌روز گذشته، با جان باختن 15 فرد مبتلای بستری در مراکز درمانی، تعداد فوتی‌های کووید.19 در این استان چهار رقمی شده و به یک‌هزار و 6 مورد رسید.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - بهروز غلامی از پرسنل فوریت های پزشکی به عنوان سومین مدافع سلامت استان ایلام به علت ابتلا به کرونا به شهادت رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی فدراسیون فوتبال از ادامه تلاش‌های فدراسیون و سازمان لیگ فوتسال برای برگزاری هرچه سریع‌تر لیگ برتر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه در پیامی، ضمن تسلیت درگذشت «زهرا استادزاده»، وی را استاد دغدغه‌مند عرصه فرهنگ، ادبیات و زبان فارسی معرفی کرد.

خبرگزاری ایسنا

اسامی پنج فیلمی که قرار است به زودی و به صورت آنلاین در هفته فیلم ایتالیا نمایش داده شود، اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مسوول اقشار بسیج در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: سپاه استان 450 نقطه عملیاتی را برای مقابله با ویروس کرونا در مناطق روستایی و محلات شهری شناسایی کرده است.