دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری تسنیم

یک پزشک و متخصص طب سنتی با بیان اینکه وزارت بهداشت با هر حرکتی که می تواند دانش مردم را در طب سنتی بالا ببرد مخالفت کرده، گفت: امروز فعالیت عطاری ها از سوی برخی اعضای ستاد ملی کرونا مورد حمله قرار گرفته که این اقدام "خیانت" است.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد -- ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: برای سال تحصیلی جدید 30 میلیارد ریال تجهیزات برای مراکز هنرستانی و کار و دانش استان خریداری و نصب شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - شجره طیبه بسیج، منشأ خدمات بسیاری در پهنه پرافتخار ایران اسلامی بوده که یاری‌گر نظام در عرصه محرومیت زدایی و خدمت صادقانه به آحاد مردم بخصوص طبقات محروم و مستضعف جامعه است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی روز جمعه از پروژه‌های دانشگاه بیرجند بازدید و در نشست جمع‌بندی برای راهکارهای شتاب بخشی به روند اجرای آنها شرکت کرد.

خبرگزاری تسنیم

محل بازی تیم فوتبال لیورپول با حریف دانمارکی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا به دلیل محدودیت‌های به وجود آمده برای مهار شیوع ویروس کرونا تغییر کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل باشگاه وچان کردستان گفت: همه چیز برای کسب یک برد شیرین برابر نماینده ایلام در لیگ برتر فراهم است و امیدواریم شرایط جوی همراه تیم ما برای این بازی باشد.

خبرگزاری ایسنا

بیشترین فراوانی رخدادهای رایانه‌ای در یک هفته گذشته، مربوط به فیشینگ سایت‌های خارجی و پس از آن آلودگی به بدافزار و بات بوده است.

خبرگزاری ایسنا

تحریمهای دولت آمریکا و شیوع همه گیری ویروس کرونا تغییرات چشمگیری را در روابط تجاری ترکیه و ایران به همراه داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب درباره حمایت از قشرهای ضعیف نوشت: ضمن بهره‌گیری از کارشناسان و شرکای اجتماعی و با استفاده از ظرفیت قانون ارزشمند ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی، با جدیت تدوین و تقدیم رییس جمهوری می‌شود.

خبرگزاری مهر

نشست مجازی وظایف فردی و اجتماعی مسلمانان در مواجهه با بیماری کرونا چیست؟ یک‌شنبه نهم آذر برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد که قطرات تنفسی حاوی ویروس کرونا که روی سطوح می‌افتند، پس از تبخیر آب حاوی این قطرات به یک لایه نازک میکروسکوپی تبدیل شده و برای چند روز به صورت عفونی روی سطوح باقی می‌مانند.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام در پیامی شهادت بهروز غلامی سومین شهید مدافع سلامت استان ایلام را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

معاونت عملیات ناجا، عملکرد نیروی انتظامی را همزمان با اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا از اول تا ششم آذر ماه تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس کشور در پیامی شهادت مدافع سلامت سازمان اورژانس کشور در خط مقدم مقابله با کرونا را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: به مناسبت روز دانشجو مسابقات پومسه مجازی دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور برگزار می شود.