دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - فرماندار دره شهر با اشاره به کاهش مبتلایان و میزان بستری روزانه در طول یک هفته اخیر در این شهرستان افزود: اعمال دقیق محدودیت های جدید کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم منجر به کاهش بسترهای کرونا در دره شهر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مؤسسه خیریه محک به عنوان یکی از 1100 سازمان عضو انجمن کنترل جهانی سرطان (UICC) از 170 کشور جهان، رتبه اول را برای کمپین آگاهی‌رسانی بیماری سرطان کسب کرد.

خبرگزاری ایسنا

اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت جمعه هفتم آذرماه به صورت آنلاین پخش می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: آزمایش کرونای 19 هزار و 354 نفر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مثبت اعلام شده و 593 نفر نیز از اسفندماه سال گذشته جان خود را به دلیل شیوع کرونا از دست داده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - فرماندار چالدران گفت: با همکاری و مشارکت خیران، از ابتدای اجرای طرح کمک مومنانه، بیش از 20 هزار بسته حمایتی بین اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افراد نیازمند این شهرستان توزیع شده است.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار دالاهو گفت: دولت در شرایط سخت‌ترین تحریم‌های ظالمانه و در زمانی که درآمدهای ناشی از فروش نفت به پایین‌ترین حد ممکن رسیده، به مقابله تمام عیار با ویروس کرونا می‌پردازد.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - در پی توقف صدور روادید ورود عراقی‌ها به امارات و همزمان بازداشت مبهم تعدادی دیگری از عراقی‌های مقیم این کشور، چند تن از نمایندگان پارلمان عراق خواهان مقابله به مثل شده و این اقدام ابوظبی را در راستای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تفسیر کردند.

خبرگزاری ایسنا

آمار جهانی مبتلایان به کووید 19 تاکنون به 61 میلیون و 308 هزار و 613 نفر رسیده و مرگ یک میلیون و 437 هزار و 840 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: روند اجرای محدودیت‌های جدید در این شهرستان با گذشت یک هفته مطلوب است و برای خروج از شرایط قرمز، همچنان نیازمند همراهی مردم هستیم.

خبرگزاری ایسنا

دولت انگلیس به تیم‌های لندنی و لیورپول فعلا اجازه حضور حداکثر 2 هزار هوادار را در بازی‌های خانگی‌شان داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نتایج یک مطالعه که به تازگی انجام شده، نشان می‌دهد، افراد دارای گروه خونی O و گروه‌های خونی منفی نسبت به افرادی که دارای سایر گروه‌های خونی هستند، کمتر به کرونا مبتلا می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور گفت: تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سپاه با آرایش جدید و همه جانبه، عملیاتی و در راستای بسیج همگانی و تلاش جهادی به ارایه خدمات درمانی موردنیاز به مبتلایان ویروس کرونا به کارگیری شد.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: در روزهای اخیر چهار مادر مبتلا به کرونا در این شهرستان با انجام عمل زایمان، نوزادان خود را سالم به دنیا آوردند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - دستگاه اکوسونوگرافی پرتابل با برند معتبر جهانی با تجهیزات جانبی شامل پروب‌های قلبی اطفال و بزرگسال و پروب‌های سونوگرافی در بیمارستان امام خمینی (ره) شهر اردبیل نصب و راه‌اندازی شد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - مسوول اداره تبلیغات اسلامی شوط گفت: 700 بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه بین خانوارهای آسیب‌دیده، افراد نیازمند و بی‌بضاعت از شیوع بیماری کرونا در این شهرستان توزیع شده است.