دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

پیشرفت علم در حوزه سلول‌های بنیادی به اندازه‌ای پیشرفت کرده که می‌تواند امیدها برای درمان بیماری‌ها را افزایش دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اگرچه تیم بایدن هنوز به طور رسمی امور کشور را بدست نگرفته اما به وضوح می توان دید که دولت ترامپ عملا اقدامات کنترلی در مهار کرونا را رها کرده و آمریکا در دو روزه گذشته تنها کشور در جهان با بیش از یک هزار مرگ و میر کرونا بوده است.

خبرگزاری مهر

رئیس فدراسیون کشتی ترکیه و 13 اردونشین تیم ملی کشتی فرنگی این کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند.

خبرگزاری مهر

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: آنهایی که شرایط اقتصادی امروز را پدید آوردند، تنها آورده خود را برجام می‌دانند و می‌خواهند مجددا به عرصه سیاسی بازگردند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی بیماری کووید 19 با مشارکت این دانشگاه و سپاه امام صادق (ع) از روز شنبه به صورت آزمایشی در شهر بوشهر اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

نشست بررسی چگونگی برگزاری "انتخابات شوراهای صنفی دانشگاه‌های علوم پزشکی" در سال 99 به صورت برخط و در فضای مجازی با حضور مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت و تنی چند از اعضای شورای صنفی مرکزی وزارت بهداشت برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرهنگسراهای تهران به دلایل شرایط کرونا و جلوگیری از شیوع ویروس کوئید 19 این هفته نیز فعالیت، نمایشگاهها و کارگاه های خود را به صورت مجازی آغاز کرده و از پنجم آذر و همزمان با روز بسیج، با نگاهی به آثاری درباره این بزرگمردان و سردار دل‌ها تداوم دادند.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: همکاری مردم در زمینه مقابله با کرونا خوب بوده ولی همچنان باید این ویروس را جدی گرفت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: تنها 16 درصد دانش‌آموزان مقطع ابتدایی این استان در شرایط کرونایی سال تحصیلی جاری به صورت حضوری و شرکت در کلاس، آموزش می‌بینند.

خبرگزاری ایسنا

یک فعال سیاسی با اشاره به ضرورت همکاری مردم با دولت در اجرای قرنطینه گفت: دولت به اقشاری که از قرنطینه آسیب می بینند کمک کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی جامعه روحانیت مبارز کشور، تمایل اصولگرایان به مشارکت محدود در انتخابات را رد کرد و گفت: رهبر انقلاب دائما اولویت نخست را مشارکت بالاتر می‌دانند و ما هم این موضع را داریم؛ نتیجه‌اش هرچه می‌خواهد باشد.

خبرگزاری ایرنا

تربت‌حیدریه - ایرنا - مدیر امور اداری و منابع انسانی مجتمع فولاد امید نور رشتخوار خراسان رضوی از اهدای کمک 2 میلیارد ریالی این مجتمع برای مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: همراهی مردم و اصناف این استان در اجرای طرح‌ها و محدودیت‌های کرونایی قابل تقدیر است.

وب‌گاه عصر ایران

پرویز پورحسینی را اغلب در تلویزیون با ایفای نقش های مثبت می شناختند. چهره متین و آرام او خصوصا از میانسالی به بعد، به سختی در قالبی دیگر می گنجید.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: هم اکنون 80 هزار سفیر سلامت آموزش دیده در این استان ساماندهی شده اند و نیمی از خانوارهای ایلامی نیز دارای سفیر سلامت هستند.

خبرگزاری ایسنا

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با تاکید بر لزوم توسعه دولت اکترونیک به ویژه در شرایط کرونایی، گفت: در این شرایط شهروندان باید تنها برای خدمات ضروری به دستگاه های دولتی مراجعه کنند.