دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری تسنیم

در دومین هفته از تعطیلات اعلام شده به دلیل ملاحظات پیشگیرانه در مقابله با کرونا، پخش فیلم‌های ویژه این ایام از شبکه نمایش ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - امام‌جمعه مهریز گفت: دستگاه قضا به عنوان مدعی‌العموم باید با مسببان و عاملان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیش از گذشته وظایف خود را در برخورد جدی با آنها انجام دهد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تست‌های تشخیص سریع کرونا از هفته آینده در مراکز بهداشتی و درمانی این استان به صورت رایگان توزیع می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل باشگاه احتشام گستر کارون از انصراف این تیم از حضور در مرحله برگشت لیگ کشتی فرنگی کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: میزان تردد خودرو در ورودی‌های مشهد از ابتدای هفته تا کنون 50 درصد نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه پاوه گفت: تهدیدهای دشمنان علیه ما به این دلیل است که از جمهوری اسلامی کنار بکشیم اما پیام صریح ما این است در دفاع از دین، مردم و نظام عقب‌نشینی نخواهیم کرد و بیشتر از گذشته مصمم‌تر خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - تیم والیبال راه یاب ملل کردستان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور برابر شهرداری قزوین شکست خورد.

خبرگزاری ایسنا

برنامه «خندوانه» با حضور زنده یاد پرویز پورحسینی شنبه 8 آذر ماه ساعت21:30 از شبکه نسیم بازپخش خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه افزایش روزانه نرخ کالا و قیمت ها برای مردم سخت است، گفت: دستگاه قضا به عنوان مدافع از اقتصاد و فرهنگ مردم برای مجازات سخت عوامل گرانی ورود کند.

خبرگزاری ایسنا

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: هرچند شرایط اقتصادی ایران نیز مانند بسیاری از دیگر کشورها پیچیده شده اما امیدهایی برای بهتر شدن شرایط نیز وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: علیرغم تعطیلی واحدهای طلا و جواهر، باتوجه به فعالیت صرافی‌ها و تغییرات در قیمت‌های جهانی طلا، تغییرات در قیمت‌های سکه و طلا در داخل نیز وجود داشته است که بر اساس همین پارامترهای نرخ ارز و قیمت اونس جهانی در یک هفته اخیر، هر گرم طلا 100 هزار تومان کاهش یافته و هر قطعه سکه نیز با افت یک میلیون و 100 هزار تومانی، در کانال 10 میلیون تومان قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

یک هفته از آغاز تعطیلی فراگیر در ایران گذشت. در این مدت، اوضاع استان‌ها و شهرهای مختلف چگونه بود؟

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه شهرستان روانسر گفت: هر زمان و هر جایی از کشور که نیاز باشد بسیج آماده خدمات‌رسانی است و برای فعالیت خیرخواهانه حد و مرزی نمی‌شناسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد: با هدف ارتقای درآمد رانندگان، به زودی تبلیغات روی بدنه تاکسی ها اجرا می شود.

خبرگزاری ایسنا

آثار منتخب رقابت «عکاس تاریخی سال 2020» مشخص شدند.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - شیوع ویروس کرونا و سیر صعودی آمار جانباختگان در کشور نگرانی ها را افزایش داده است و طرح جامع محدودیت های کرونایی نیز به همین دلیل در سراسر کشور در حال اجرا است و شدت و تداوم این محدودیت ها به شرایط قرمز یا هشدار هر استان بستگی دارد.