دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 406 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید 19 در کشور به 47 هزار و 95 نفر رسید.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان‌رضوی گفت: هنوز مصوبه تعطیلی ادارات به استانداری ابلاغ نشده است.

خبرگزاری ایسنا

اتفاقی که بسیاری از فعالان اقتصادی از ماهها قبل منتظرش بودند سرانجام در بازار مسکن رخ داد و تورم ملک با کاهش هشت درصدی در هشتمین ماه از سال جاری به سمت صفر تمایل پیدا کرد و معاملات نصف شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان اورژانس کشور در پیامی شهادت مدافع سلامت سازمان اورژانس کشور، بهروز غلامی از پرسنل اورژانس ایلام، که به دلیل ابتلاء به بیماری کووید -19 جان خود را از دست داد، تسلیت گفت.

خبرگزاری ایسنا

نیروی انتظامی با انتشار گزارشی از عملکرد شش روزه پلیس در محدودیت های کرونایی از ارسال بیش از 219 هزار پیامک به رانندگان خاطی و جریمه 51 هزار خودرو در محدودیت های شبانه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج می‌تواند پیونددهنده همه اقشار مردم و نهادها برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در آلمان در حالی از مرز یک میلیون و 6 هزار نفر گذشت که میزان ابتلا و مرگ ناشی از بیماری کووید -19 طی 24 ساعت گذشته در این کشور رکورد شکسته است.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تیم های عملیاتی و امداد و نجات این جمعیت در پی پیش بینی بارش باران در سطح قرمز و هشدار آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

خبرگزاری ایسنا

پرویز پورحسینی را اغلب در تلویزیون با ایفای نقش های مثبت می شناختند. چهره متین و آرام او خصوصا از میانسالی به بعد، به سختی در قالبی دیگر می گنجید. شروع فعالیت هنری پورحسینی از تئاتر بود، اما او بیش از هر مدیوم دیگری، در تلویزیون دیده شد. مجموعه تحسین‌برانگیز «هزاردستان» نخستین نقش‌آفرینی این بازیگر در تلویزیون محسوب می شود.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: هنوز جزئیات و شیوه اجرای تعطیلی یک هفته ای به استانداری خوزستان ابلاغ نشده است.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: گرانی برخی کالاها و اجناس مورد نیاز مردم ربطی به تحریم‌های ظالمانه دشمنان نظام و انقلاب علیه جمهوری اسلامی ندارد بلکه این موضوع منشا و مشکل داخلی است.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - تهران - پس از شیوع دوباره ی ویروس کرونا در کشور، بیشتر شهرها و استان ها در وضعیت قرمز قرار گرفتند. بازار بزرگ تهران یکی از مکان هایی است که برای کاهش تردد مردم و قطع یکی از زنجیره های انتقال کرونا، به مدت دو هفته تعطیل می باشد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - فرماندار شهرستان البرز گفت: 91 راننده متخلف در طرح هوشمند محدودیت‌ها از ساعت 21 شب گذشته تا 4 بامداد امروز در سطح این شهرستان جریمه شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برخی از مدیران و چهره‌های فرهنگی و هنری کشور، درگذشت «پرویز پورحسینی» بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون ایران را تسلیت گفتند.