دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز مشهد گفت: با توجه به دستورالعملهای بهداشتی، کلاسهای آموزشی این مرکز در نیمسال آینده به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در بحبوحه همه گیری بیماری کووید -19 در سراسر جهان به افراد توصیه می‌کند تا تحرک و فعالیت بدنی داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مسوول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: با توجه به وضعیت بحرانی شیوع ویروس کرونا، نماز جمعه این هفته در هیچ یک از شهرستان‌های استان برگزار نشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نتایج یک مطالعه که به تازگی انجام شده است، نشان می‌دهد که کلسترول بالا که اغلب بیماران دیابتی و قلبی به آن مبتلا هستند با افزایش عفونت سلول‌ها ارتباط دارد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - رییس پلیس راهور استان فارس گفت: از آغاز اجرای طرح جامع محدودیت‌های کرونایی در فارس 4 هزار خودرو در این استان اعمال قانون و جریمه شدند.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس با اشاره به شرایط متاثر از شیوع ویروس کرونا در جهان و تحریم در کشور، گفت: با این حال میزان واردات در منطقه آزاد ارس 30 میلیون دلار و تراز تجاری در این مدت، مثبت 210 میلیون دلار بوده که عملکرد موفقی در 6 ماهه اول است.

خبرگزاری ایسنا

اگر چه پس از سال 84 تصادفات رانندگی کاهش بسیاری داشتند اما ابعاد ثانویه هر تصادف آنچنان وسیع است که باید برای کاهش هر یک تصادف، تلاش کنیم. به عنوان مثال آسیب های اجتماعی ناشی از مصدومیت های شدید و معلولیت ها، فقر اقتصادی ناشی از جانباختن سرپرست خانواده، افسردگی ها و اختلالات روانشناسی برای از دست دادن فردی در تصادفات آنقدر دردناک و آسیب زاست که باید برای کاهش هر چه بیشتر تصادفات تلاش...

خبرگزاری ایسنا

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به منظور بررسی اساسنامه اصلاحی برگزار می‌شود و در صورت تایید اعضاء، این فدراسیون مجوز لازم برای برگزاری انتخابات در ماه‌های آینده را دریافت خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طرح های ملی در قالب کاروان پنجشنبه‌های افتتاح و پویش «تدبیر و امید برای جهش تولید» در آبان ماه 99 با مجموع سرمایه گذاری 26 هزار و 666 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

خبرگزاری ایسنا

سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید رویایش این است که تیمش در نقش آژاکس در ایران فعالیت کند.

خبرگزاری ایسنا

دولت به فاصله یک هفته تصمیم گرفت نحوه حضور کارکنان را از درصدی به تعطیلی تمامی ادارات (به جز خدمات ضروری سازمان) تغییر دهد، اما اینکه تمامی دستگاه های مشمول دست به این تعطیلی بزنند یا نه مشخص نیست، چراکه پیش از این هم در اجرای دورکاری برخی سازمان ها تمایلی به اجرای کامل نداشته اند.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد معتقد است با توجه به شرایط کنونی و بحث افزایش موج شیوع کرونا، بهتر بود پیکارهای لیگ در زمان دیگری پیگیری می‌شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل آموزش و ترویج صنایع‌دستی وزارت میراث، گردشگری و صنایع دستی گفت: ارتقای وضعیت و بهبود معیشت هنرمندان و صنعتگران همواره اولویت اصلی همه ما در معاونت صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی است.

خبرگزاری ایسنا

در پی رشد دزدی دریایی در دوران همه گیری ویروس کرونا، دزدان دریایی به نزدیک سواحل آمریکا رسیده و تهدید جدیدی برای صنعت این کشور ایجاد کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: 10.28 درصد مصرف آب مشترکان این شرکت پس از شیوع کرونا و توصیه کارشناسان برای رعایت بهداشت فردی در مقابله با این ویروس در پاییز امسال افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «پرویز پورحسینی» بازیگر نامدار و شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون به علت ابتلا به کرونا بامداد امروز (جمعه - 7 آذر) در سن 79 سالگی درگذشت.