دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا، طرح هوشمند محدودیت‌ها که از اول آذرماه به‌مدت دوهفته ادامه دارد را پویا توصیف کرد و گفت: این طرح تا ریشه کن شدن بیماری کرونا ادامه دارد.

خبرگزاری مهر

شیوع آنفلوانزای پرندگان در تالاب بین المللی میقان برای بار دوم طی سال‌های گذشته گزارش شده است، برخی تحقیقات جهانی از علل انتقال این بیماری و ارتباط آن با پشه‌ها گمانه زنی‌هایی کرده اند.

خبرگزاری ایسنا

رییس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به لزوم حرکت دانشگاه ها به ویژه دانشگاه فرهنگیان به سمت کارآفرینی، با ارائه پیشنهاد ایجاد دو واحد اختیاری کارآفرینی آموزشی در این دانشگاه، اظهار کرد: کارآفرینی آموزشی به این معنی که در آموزش و برای آموزش گیرندگان چگونه کار آفرینی کنیم، مبانی کارآفرینی را از تئوری خارج کرده و تبدیل به آموزه کنیم آن هنگام است که می‌توانیم بگوییم آموزش اتفاق افتاده است وگرنه...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: کیت‌های لازم برای انجام تست‌های سریع کرونا تامین و در اختیار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان قرار گرفته و انجام این آزمایش ها در استان آغاز شده است.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: امسال برای چهار هزار و 985 نفر در استان سمنان براساس گزارش سامانه رصد اشتغالزایی شد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - مسوول کانون خدمت رضوی شهید صدوقی (ره) یزد گفت: از سوی خادمیاران و خیران محله نعیم آباد این شهر 2.5 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه دیالیز، اکسیژن‌ساز، لباس آنتی باکتریال و هشت هزار عدد ماسک تهیه و به بیماران، کادر درمان و بیمارستان‌های استان اهدا شد.

خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - رییس هیات کشتی منطقه آزاد اروند گفت: آبادان و خرمشهر برای پیشرفت و میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی نیازمند خانه کشتی هستند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان سمیرم گفت: اجرای طرح محدودیت‌های جدید ستاد ملی و استانی باعث کاهش شمار مبتلایان به کووید 19 در این شهرستان شده است.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: 144 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال با حمایت وزارت ورزش و جوانان در چند سال اخیر در این استان ساخته و راه‌اندازی شده است.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در پیشگیری ابتلای افراد به ویروس کرونا، گفت: در شبانه روز گذشته 18 تن از بیماران مبتلا به کووید - 19 در استان جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایسنا

رییس انجمن ورزش های همگانی کارگران سراسر کشور گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا مهارت های ورزش همگانی کارگران نه تنها متوقف نشده، بلکه با برگزاری مسابقات مختلف به صورت آنلاین کارگران بیشتری به سمت ورزش گرایش پیدا کردند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس، حضور بسیجیان در جامعه را مایه دلگرمی مردم و حتی مسوولان دانست و گفت: به میدان آمدن بسیجیان می‌تواند در کنترل قیمت‌ها بسیار مؤثر باشد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - واریز سه هزار و 500 میلیارد تومان از معادن کرمان به خزانه و درگذشت امام جمعه پیشین کرمان از مهمترین اخبار استان طی هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - هنرمندان مهریز در رشته های مختلف صنایع دستی از جمله چاقوسازی، گیوه‌بافی، سبدبافی و سنگ‌تراشی در استان یزد سرآمد هستند و سال‌های متمادی از این طریق بخشی از هزینه های زندگی خود را تامین می کردند که با شیوع ویروس کرونا در اسفند ماه سال 98 فعالیت آنها دچار رکود شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حال حاضر از میان معدود واکسن هایی که مورد توجه سازمان جهانی بهداشت قرار گرفته سه مورد تولید چین است که از این میان دو واکسن به نام های سینوواک و سینوفارم واکسن خود را به صورت رسمی ثبت کرده اند با این حال چین تا کنون برنامه ای برای واکسیناسیون عمومی اعلام نکرده است.

خبرگزاری ایسنا

رییس کمیته غواصی گفت: از زمان شیوع کرونا به خاطر عدم درآمدزایی، تعداد علاقه مندان به رشته غواصی کاهش پیدا کرده است.