دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

انتخابات ایالات متحده آمریکا مصادف با سیزدهم آبان ماه برگزار شد. جو بایدن دموکرات، پیروز صف‌آرایی جمهوری خواهان به کاندیداتوری دونالد ترامپ و حزب دموکرات بود. نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نظرات متفاوتی در مورد سرنوشت رابطه ایران و ایالت متحده دارند؛ از احتمال بازگشت بایدن به تعهدات نقض شده برجامی گرفته تا رد هر گونه امکان ارتباط بین ایران و آمریکا.

خبرگزاری ایسنا

یک متخصص طب اورژانس با تاکید بر اهمیت رعایت پروتکل ها و محدودیت‌های کرونایی و تاثیر آن در قطع زنجیره انتقال بیماری، علایم اصلی کووید در فازهای مختلف بیماری و اصول طلایی قرنطینه خانگی را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا

اتحادیه دانشجویی هلند هشدار داد که شرایط به وجود آمده از شیوع کرونا شرایط روحی و روانی دانشجویان را به شدت تحت‌الشعاع قرار داده است.

خبرگزاری ایسنا

جدیدترین گزارش مالی منتشر شده از عملکرد هفت ماه گذشته بنیاد سینمایی فارابی باز هم از حاشیه و سوال دور نمانده و این هم بخاطر جایگاه این بنیاد در تشکیلات سینمایی ایران است.

خبرگزاری ایسنا

بهادر باقری «زهرا استادزاده» - عضو هیأت علمی و رئیس اداره اعزام در معاونت گسترش زبان فارسی و ایران‌شناسی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی خارج از کشور وزارت علوم - را «بانوی زبان فارسی» خواند و در پیامی درگذشت او را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جنبش حزب الله لبنان روز پنجشنبه در بیانیه‌ای درگذشت «صادق المهدی» رییس حزب امت سودان را به خانواده وی و مردم این کشور تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اداره مسکن مهر شرکت عمران شهر جدید هشتگرد استان البرز اعلام کرد که برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا تمام خدمات به متقاضیان مسکن در این شهر الکترونیکی و غیر حضوری شده است.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - یزد - شهروندان مهریزی با بستن مغازه‌ها و پاساژها و پرهیز از تردد غیرضروری در خیابان‌ها با محدودیت‌های اعمال شده برای مهار کرونا همکاری دارند: عکس: کاظم سبحان‌زاده

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای درباره انجام عمل سزارین مناسبتی و تقویمی هشدار داد و این اقدام را توام با عوارض جدی برای سلامتی مادر و نوزاد اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل از اعمال قانون و جریمه بیش از هزار دستگاه خودرو که در زمان محدودیت اعمال شده کرونایی در سطح شهرهای با وضعیت قرمز تردد می‌کردند، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به مشاهده آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در سه استان کشور گفت: تعداد تلفات پرندگان به‌دلیل ابتلا به این بیماری زیاد نبوده است اما اکنون آمار دقیقی از تلفات ندارم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طی روز‌های اخیر در کنار گرانی بسیاری از کالاهای اساسی، افزایش چشمگیر قیمت میوه مردم را غافلگیر کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان اداری و استخدامی کشور از تعطیلی ادارات در هفته آتی خبر دارد.

خبرگزاری دانا

مراسم افتتاح 10 واحد مسکن افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به همراه کلنگ‌زنی 80 واحد مسکن محروم جدید به همت بسیج سازندگی و بنیاد مستضعفان به صورت همزمان به مناسبت هفته بسیج در شهرستان نکا برگزار شد.

خبرگزاری دانا

رضا محمدنسب گفت: هدف از تشکیل نهاد بسیج این بوده است که از همه ظرفیت‌های جامعه استفاده شود چون هر وقت از همه ظرفیت‌های جامعه استفاده کردیم آنجا پیروز بودیم.

خبرگزاری ایسنا

سرگئی نیکولینکو گفت: در ورزش نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد اما بازیکنان من زحمت می‌کشند تا بالاترین نتیجه را در مسابقات قهرمانی آسیا بگیرند.