دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: تردد در جاده‌های این استان روز گذشته به دلیل محدودیت‌های اعمال شده نسبت به روزهای عادی 36 درصد کاهش یافت.

خبرگزاری تسنیم

شرکت والت دیزنی 32000 نفر را در نیمه اول 2021 به خاطر کاهش تعداد مشتریانش اخراج می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 11 میلیون خانوار مشمول کمک هزینه بلاعوض 100 هزار تومانی (معادل 29 میلیون و 700 هزار نفر) به صورت مستقیم توسط دولت شناسایی شده‌اند و مشمولان لازم نیست که هیچ‌گونه ثبت‌نامی را انجام دهند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - ویروس کرونا با آمدنش مشکلات فراوانی را در عرصه‌های گوناگون به وجود آورد که یکی از آنها عرصه تعلیم و تربیت با فراز و نشیب‌های متعدد بود و اکنون که اوجگیری شیوع بار دیگر حادث شده گویا حال و روز مشق و درس دانش‌آموزان تعریفی ندارد.

خبرگزاری مهر

بعد از10 ماه همه گیری کرونا، جداسازی بیماران برای گذراندن دوران نقاهت انجام می شود؛ طرحی که در آن استفاده از اماکن اقامتی بنیاد مستضعفان، صندوق بازنشستگی، قوه قضاییه و وزارت ورزش در اولویت است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در راستای کمک مومنانه و براساس بانک اطلاعاتی که با تدبیر مسئوولان ارشد استان ایجاد شده تا کنون 233 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تحلیلگران رسانه‌های عربی معتقدند: مقام های رژیم صهیونیستی و عربستان که با شکست ترامپ بزرگترین یاور خود را از دست داده‌اند اکنون تلاش می‌کنند با عادی‌سازی روابط دو رژیم ضمن حفظ حضور خود در قدرت با یک جبهه‌سازی ضد ایرانی در مسیر بازگشت آمریکا به برجام اخلال ایجاد کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حوالی روزهای پایانی پائیز سال91 کامبوزیا پرتوی گفت‌و گوی مفصلی با یکی از اهالی رسانه انجام داد که به دلایلی این گپ و گفت، امروز که او رخ در نقاب خاک کشیده به صورت اختصاصی در ایرنا منتشر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفند ماه 1398 تاکنون موردی از ورود تورهای گردشگری بدون مجوز از دیگر مناطق کشور به این استان گزارش نشده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس هیات مدیره و عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: این شرکت 210 میلیارد ریال مطالبه وصول نشده از مشترکان آب دارد که بر خدمات رسانی آن تاثیر گذاشته است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - یکی از پیشکسوتان ایثار و مقاومت استان فارس گفت: تفکر بسیجی در گام دوم انقلاب در تمام موارد اعم از صنعتی، کشاورزی، مسکن و امور زیربنایی کشور می‌تواند گره‌گشای مشکلات باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیا می‌دانستید اگر شخصی در معرض خطر جانی باشد و به این فرد کمک نکنیم به حبس و جزای نقدی محکوم می‌شویم؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در تهران اظهار داشت: هر چند محدودیت‌ها در کنترل بیماری کرونا نقش موثری دارد اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که موثرترین راهکار برای عبور از کرونا اصلاح باورهای غلط مردمی نسبت به این بیماری و مشارکت‌های مردمی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

خبرگزاری ایرنا

گناباد - ایرنا - رییس اداره اوقاف و امور خیریه بجستان گفت: 700 بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش 2 میلیارد ریال از ابتدای شیوع ویروس همه گیر کرونا تاکنون با مشارکت خیران و بقاع متبرکه طی هفت مرحله بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا در این شهرستان توزیع شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران با بیان اینکه آزمون شدت صوت در مراکز معاینه فنی از 10 آبان در مراکز معاینه فنی آغاز شده، اعلام کرد: تا پایان آبان ماه از 10 هزار و 368 خودرو آزمون شده 96 دستگاه به دلیل اینکه صدای صوت بالاتر از حد مجاز داشتند، مردود شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ویروس کرونا هر روز جان‌های زیادی را در جهان می‌گیرد و همه کشورها در تلاش برای ساخت دارو یا واکسن موثر برای بیماری کووید 19 هستند، اما آنچه از هر چیزی در مسیر مقابله با این ویروس اهمیت دارد، همبستگی است.