دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - همزمان با هفته بسیج، با افتتاح 2 باب منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر، طرح احداث و مرمت 77 واحد مسکونی سیل‌زده مددجویان این شهرستان به همت خیران و گروه‌های جهادی بسیج به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم

تعداد زیادی از بازیکنان تیم هندبال بانوان فیروزآباد به کرونا مبتلا شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - فرمانده قرارگاه مقابله با بیماری کرونا در استان قزوین گفت: با اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در استان، میزان رعایت مقررات منع ورود به شهرهای قرمز و نارنجی 89 درصد بوده و 38 مورد جریمه یک میلیون تومانی برای متخلفان صادر شده است.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به اجرای محدودیت‌های رفت و آمد و شغلی ناشی از کرونا، گفت: 98 درمردم تبریز دستورالعمل‌ها را رعایت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - روزنامه‌های شیراز، در ششمین روز هفته و ششمین روز از آذرماه به انتشار مطالب مختلفی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی پرداختند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - پنجمین روز اجرای طرح محدودیت‌های ستاد ملی کرونا درقم نتایج مثبتی را به همراه داشته که با تداوم روند اجرای این طرح توسط مسئولان و مردم، پیش‌بینی می‌شود عرصه بر کرونا دراین شهر تنگ‌تر شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: لباس های تاناکورایی عامل بسیار مهمی برای انتقال ویروس کرونا و حتی دیگر بیماری های عفونی هستند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل _ ایرنا _ فرماندار خلخال گفت: در هفته جاری 10 واحد صنفی بی‌توجه به مواد پیشگیرانه از کرونا در این شهر پلمب و تعطیل شد.

خبرگزاری ایسنا

روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور با توجه به برگزاری چهار انتخابات مهم در خرداد 1400، در فراخوانی از دانشگاهیان، فعالان سیاسی، حزبی و رسانه ای دعوت کرد تا دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را در ارتباط با تمهیدات حقوقی و اجرایی برگزاری انتخابات 1400 در شرایط شیوع ویروس کرونا ارائه کنند.

خبرگزاری ایسنا

بانک آمریکا با اشاره به خوش بینی فزاینده پیرامون ساخت و توزیع واکسن کووید 19، پیش بینی کرد قیمت هر بشکه نفت برنت تا تابستان آینده به 60 دلار می رسد.

خبرگزاری ایسنا

افزایش شدید قیمت مرغ در روزهای اخیر، رعایت نشدن دائمی نرخ مصوب محصولات مشمول قیمت‌گذاری، نبود نظارت بر فرآیند توزیع نهاده‌های دامی و اقدام دیرهنگام نهادهای مسئول برای عرضه مرغ با نرخ دولتی در راستای تنظیم بازار همه از جمله عواملی است که دست به دست هم دادند تا مرغ را هم از سفره بخشی از جامعه حذف کنند.

خبرگزاری ایسنا

جمشید مشایخی در جشن تولد 80 سالگی اش آرزو کرده بود که در هیچ جای دنیا جنگ نباشد.

خبرگزاری ایسنا

نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: برخی کشورها با تحمیل تحریم‌های یکجانبه علیه مردم سوریه، ممانعت از تلاشهای بین‌المللی برای بازگشت پناهندگان و آوارگان سوری و نیز کارشکنی در فرآیند سیاسی، در صدد طولانی‌تر کردن بحران سوریه و تحمیل ارائه خود بر مردم آن هستند.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - سرپرست مدیریت آموزش وپرورش گفت: 130 تبلت به ارزش سه میلیارد و 900 میلیون ریال به دانش آموزان شهر کوهیج این شهرستان اهدا شد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی اراک گفت: با اجرای محدودیت‌های اعمال شده از ابتدای آذرماه جاری، آمار جان‌باختگان ناشی از ویروس کرونا هفته اخیر در استان مرکزی ثابت مانده و روند صعودی ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر ادعای مرگ 31 نفر بر اثر کرونا طی سه روز در این شهرستان صحت ندارد.