یک‌شنبه 15 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

قیمت نفت هفته جاری با اعلام نتایج موفق آزمایش واکسن کووید 19 سومین شرکت داروسازی، روند صعودی پیدا کرده و به بالاترین حد خود در چند ماه گذشته رسید.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی استان کرمان گفت: به کارفرمایانی که جامعه هدف بهزیستی را به کار بگیرند، تسهیلات ارزان قیمت تعلق می‌گیرد.

خبرگزاری ایسنا

قیمت طلا در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی تحت تاثیر آمار اشتغال نه چندان مطلوب آمریکا و نگرانیها نسبت به افزایش موارد جهانی ابتلا به ویروس کرونا افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی گفت: طی چهار روز گذشته و در راستای اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرها، 101 دستگاه خودرو در ورودی‌های این شهرستان جریمه شدند.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - بررسی‌های میدانی در شهرهای مختلف استان خراسان جنوبی حاکی از مشارکت حداکثری مردم با اعمال محدودیت‌ها برای کنترل ویروس کرونا است که این روند سبب رضایت عمومی نیز شده است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مراسم ختم مجازی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن راستگو از کارشناسان مسائل کودک و نوجوان، به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

سرپرستار بیمارستان کامکارگفت: برخی از همکاران به قدری درگیر بیماران می شدند که برای آنها اشک می‌ریختند که همین مسئله سبب افسردگی، مشکلات روحی و پرخاشگری شده بود همچنین تلفات و فشارکاری زیاد یک حس ناامیدی و مفیدنبودن به جهت ثمرسازنبودن اقدامات ایجاد کرده بود.

خبرگزاری ایسنا

ارتباط بین غلظت بالای ذرات ریز و شدت موج آنفلوآنزا برای متخصصان همه‌گیری به‌طور کامل شناخته‌شده است و در حال حاضر، یک گروه میان‌رشته‌ای از دانشگاه ژنو (UNIGE) و شرکت Meteodat (شرکت انحصاری ETH زوریخ و ارائه‌دهنده خدمات در زمینه‌های هیدرولوژی، اقلیم‌شناسی و هواشناسی) فعل‌وانفعالات احتمالی بین سطوح بالای ذرات ریز و سرایت بیماری ویروس کرونا را بررسی کردند.

خبرگزاری ایسنا

منیژه حکمت که حدود سی سال پیش در فیلم «گربه آوازه‌خوان» با کامبوزیا پرتوی همکاری کرده است، هم از درگذشت این هنرمند متاسف و اندوهگین است و هم از عملکرد مسئولان در کنترل شیوع کرونا گله دارد.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - یکی از پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: بسیج برگرفته از متن نظام اسلامی و مردم محور است که براساس اعتقادات و باورهای فرهنگی، انقلابی و دینی شکل گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - سازمان بسیج مستضعفان به عنوان فراگیرترین نهاد مردمی پدید آمده از انقلاب اسلامی همواره در صحنه‌های مختلف خدمات ارزنده ای به کشور انجام داده و به الگویی برای نهضت خدمت رسانی تبدیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار دلفان گفت: مردم این شهرستان از روز شنبه اول آذرماه تاکنون با اجرای محدودیت‌های منع تردد به خوبی از قانون تبعیت کرده و همکاری خوبی با مسوولان داشته‌اند.

خبرگزاری ایسنا

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه برای استمرار انقلاب باید روحیه جهادی و بسیجی گسترش پیدا کند، گفت: بسیجی یعنی کسی که دنبال استقلال کشور بوده و چشم به بیگانگان ندوزد.

خبرگزاری تسنیم

طبق آخرین آمار جهانی 60 میلیون و 721 هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا در شب گذشته با افزایش 181 هزار مبتلای جدید به مجموع 13 میلیون و 138 مبتلا رسید.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: استان قزوین با چالش امکانات درمانی مواجه بوده و خیلی از بیمارستان‌های آن فرسوده است و باید اقدام عاجل برای رفع این مشکلات با توجه به همه گیری بیماری کرونا صورت گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور استان تهران گفت: ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد این دانشگاه آغاز شده که طی آن دانشگاه پیام نور استان تهران در 124 رشته تحصیلی دانشجو می‌پذیرد.