دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیر تاکسیرانی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندر بوشهر گفت: 30 درصد از تاکسی‌ها در ساعات ممنوعیت تردد شبانه به شهروندان بوشهری خدمت رسانی می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

رییس قرارگاه طرح پشتیبانی اموزش، بیماریابی و مدیریت کرونا از همکاری با سازمان های مختلف در خصوص فعالیت در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

خبرگزاری مهر

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 137 قرار گرفته و هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در روزهای اخیر شاهد برگزاری چند نشست مهم بین المللی بوده ایم که توجه جهانیان را به خود جلب کرده است جناب آقای «شی جین پینگ» رئیس جمهوری چین به ترتیب در نشست های بریکس، اپک و گروه 20 حضور یافته و طرح ابتکار عمل چین در حوزه های مختلف را بیان کرده است.

خبرگزاری ایسنا

انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در پیامی درگذشت کامبوزیا پرتوی، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس اعلام اداره کل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعتبار پروانه کار همه اتباع خارجی بدون نیاز به مراجعه حضوری به طور خودکار تا پایان بهمن ماه تمدید می شود.

خبرگزاری ایسنا

دارنده مدال برنز بازی های پاراآسیایی جاکارتا در تنیس روی میز گفت: انگیزه ام را برای انجام تمرینات حرفه ای در تنیس از دست داده ام و تنها سعی می کنم آمادگی بدنی خود را حفظ کنم تا به کرونا مبتلا نشوم.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - فرماندار تفت گفت: ورود هر نوع خودرو با پلاک بومی یا غیربومی به مناطق ییلاقی این شهرستان مشمول جریمه سنگین خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - معلم دارای جایگاه ارزشمند معنوی در جامعه انسانی است اما وقتی با ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی در هم آمیخته می شود، شکوه و عظمتی والا به وجود می آورد که نمونه های آن در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در کشور و البرز فراوان است.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - زمین‌لرزه دوباره با قدرت 2.8 ریشتری در مراوه‌تپه، کشف 650 تن گندم احتکاری در کلاله، 9 کیلوگرم موادمخدر در گنبدکاووس و 185 فقره انواع سرقت در گلستان و تولید بیش از سه هزار و 600 تن گوشت مرغ در مینودشت از جمله اخبار کوتاه امروز پنجشنبه استان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت کشور با توجه به برگزاری چهار انتخابات مهم در خرداد 1400، در فراخوانی از دانشگاهیان، فعالان سیاسی، حزبی و رسانه ای دعوت کرد تا دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را در ارتباط با تمهیدات حقوقی و اجرایی برگزاری انتخابات 1400 در شرایط شیوع ویروس کرونا ارائه کنند.

خبرگزاری ایسنا

اسطوره فوتبال آرژانتین چهارشنبه دلیل حمله قلبی در 60 سالگی جان خود را از دست داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون وزیر بهداشت گفت: حدود 30 تا 35 درصد مرگ‌ومیر امروز در کشور بر اثر ابتلا به بیماری کرونا بوده که این موضوع خیلی دردناک است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پروانه مرزبان با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه‌های خوابیده در سینما، گفت: مردم بیش از هر زمان دیگری به تفریح نیاز دارند.