سه‌شنبه 19 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری تسنیم

عضو هیأت علمی دانشکده هنرهای زیبا می‌گوید که به دلیل فراگیری کرونا بسیاری از هنرمندانی که از راه هنرشان ارتزاق می‌کردند، با مشکلات جدی روبه‌رو شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت آرژانتین اعلام کرد به دنبال پیامدهای اجتناب ناپذیر شیوع شدید کرونا در این کشور آمریکای لاتین، حدود 11 میلیون و 200 هزار نفر در بحران فقر و عدم امنیت غذایی قرار گرفته اند.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد: آخرین داده های بررسی شده در پیمایش های بنیاد نشان می دهد در یک دهه اخیر از سال 89 تا کنون مجموعه بازیکنان بازی های دیجیتال دوبرابر شده و از 16 به 32 میلیون نفر رسیده است. سرانه مصرف هر ایرانی 31 دقیقه و سرانه مصرف بازیکنان 93 دقیقه در روز است.

خبرگزاری ایسنا

فیلم سینمایی «چهل و هفت» به کارگردانی احمد اطراقچی و علیرضا عطاء الله تبریزی و تهیه کنندگی ناهید دل آگاه از روز 28 آبان ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

خبرگزاری ایسنا

مدیر گروه آموزش و ارتقاء سلامت مرکز بهداشت قم به تشریح طرح جدید ابلاغی مقابله با کرونا با عنوان سردار سلیمانی پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

علی ربیعی امروز سه شنبه در نشست خبری گفت: تاکنون هیچ نظر کارشناسی که در ستاد مورد جمع بندی قرار گرفته باشد، مورد مخالفت قرار نگرفته است. دولت هیچ اهمالی در خصوص جان مردم نخواهد داشت. ما همه در قبال جان دیگران مسئولیم و باید به این امر اهتمام جدی داشته باشیم.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - فرماندار ملکشاهی گفت: در راستای صیانت از سلامت مردم با هیچ فرد و مدیر و دستگاهی تعارف ندارم و سهل انگاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

خبرگزاری ایسنا

بیماری کرونا اگرچه دشواری‌های فراوانی را همراه خود به جوامع بشری تحمیل کرد، اما جدای تمام آنچه می‌توان از آنها به عنوان مصیبت و گرفتاری این بیماری نام برد، ایثار و از خودگذشتگی و فداکاری، بیش از هر زمان و در بخش‌های مختلف جامعه از بهداشت و درمان تا اصناف و کارمندان و... نمود یافت و در کنار این همه، معلمان بسیاری هم ایثارگرانه مشق عشق کردند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تاکید بر ضرورت رعایت بیشتر توصیه‌های بهداشتی از سوی مردم گفت که وضعیت شیوع کرونا در 13 شهر این استان قرمز شد.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: در اجرای ملی طرح "هر خانه یک پایگاه سلامت" 100 هزار نفر از جمیعت استان سفیر سلامت شدند.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: تاکنون 2 هزار و 800 فرد مبتلا به دیابت (قند) در این شهرستان شناسایی شده اند و مردم باید مراقب باشند که این بیماری بدون علامت و آرام آرام خود را نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا

جانشین فرمانده پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت‌های تردد در تمامی مراکز استان‌های کشور از ساعت 10 صبح فردا خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به پیش‌بینی اقدامات مدنظر برای سالگرد سردار قاسم سلیمانی، گفت: از مجموعه‌های حاکمیتی مانند این وزارتخانه انتظار می‌رود با تولید آثار فاخر، زمان ماندگاری فعالیت‌ها را توسعه داده و در این مسیر از اقدامات شعاری درباره این شهید بزرگوار فاصله بگیرند.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: توزیع 140 تن برنج یارانه‌ای و مرغ منجمد با نرخ دولتی در راستای ایجاد تعادل در بازار این شهرستان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: جامعه پزشکی محور برنامه نسخه الکترونیک است و این طرح با هماهنگی جامعه پزشکی و با هدف ترغیب پزشکان برای استفاده از سامانه نسخه الکترونیک اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تا به امروز 130 پرونده شهید مدافع سلامت از استان ها دریافت شده و تا به امروز 40 پرونده از این تعداد، بررسی و در اختیار بنیاد شهید قرار گرفته است. هفته آینده نیز جلسه ای در سازمان امور اداری و استخدامی کشور تشکیل می شود