سه‌شنبه 19 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

شمار بازیکنان مبتلا به کرونا در تیم ملی فوتبال عراق در حال افزایش است و این بار دروازه‌بان این تیم به ویروس مبتلا شد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با افزوده شدن 271 نفر دیگر به کرونا در24 ساعت گذشته در سیستان‌وبلوچستان شمار مبتلایان به این ویروس به 20 هزار و 808 نفر افزایش یافت.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آخرین آمار مربوط به بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در 24 ساعت گذشته 482 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باختند.

خبرگزاری ایسنا

فرزند پرویز پورحسینی که به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است گفت: شرایط جسمی پدرم در مرحله ثبات است و به بهبودی امیدواریم.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان‌وبلوچستان گفت: مدرسه پاییزه حقوق کودک به مدت 2 روز با میزبانی این استان به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

مرگ صنعت گردشگری کشورمان در حالی با وجود مصوبات حمایتی از این بخش آسیب دیده از کرونا در حال رقم خوردن است که مجریان این مصوبات نه تنها از اجرای آنها سر باز میزنند که بخش‌هایی مانند بانکها کلا چنین مصوباتی را انکار می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - شیوع ویروس کرونا با مشکلات و آسیب‌های جدی در حوزه های مختلف همراه بوده که نظام آموزشی و دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه از بی بهره نبوده و نیستند.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - رئیس اداره تامین اجتماعی بروجرد گفت: امسال 150 فقره بیمه بیکاری معادل 24 میلیارد ریال به بیمه شدگان تامین اجتماعی که در اثر کرونا بیکار شده اند، پرداخت شده است.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 13352 مورد جدید کووید -19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 482 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید19 در کشور به 42 هزار و 461 نفر رسید و 27 استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

خبرگزاری ایسنا

تصویب کلیات طرح اصلاح ساختار بودجه / تمدید اجرای قانون آزمایشی مالیات بر ارزش افزوده / انتقاد قالیباف از مخالفت دولت با طرح اصلاح ساختار بودجه / اصلاح طرح اختصاص یارانه 120 هزار تومانی و... از جمله مهمترین اخبار امروز (سه شنبه) بیست و هفتم آبان ماه 1399 مجلس هستند که می‌توانید مشروح آن را در لینک‌های زیر بخوانید.

خبرگزاری ایسنا

بعد از آنکه در جریان کرونا برای حدود 23 میلیون خانوار وام یک میلیون تومانی پرداخت شد، بار دیگر در آستانه تعطیلی مشاغل، بانک مرکزی پیشنهاد پرداخت وامی با همین مبلغ را مطرح کرده که البته حدود 10 میلیون خانوار را در بر خواهد گرفت.

خبرگزاری ایسنا

فیلم مستند «رشته کوه رویاها» ساخته فیلمساز پرآوازه کشور شیلی «پاتریسیو گازمن» در بخش نمایش‌های ویژه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت به نمایش درخواهد آمد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل خانه نوآوری تعلیم و تربیت گفت: ما به دنبال نیروی نقش آفرین برای نظام آموزشی کشور هستیم و در ساحتی دیگر نیز به دنبال تربیت این نیرو هستیم.

خبرگزاری ایسنا

جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اصفهان امروز سه شنبه 27 آبان ماه با حضور وزیر بهداشت، استاندار و مسئولان استانی در تالار همایش‌های علمی و بین‌المللی رویش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.