جمعه 15 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - استادیار گروه علوم اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: اقتصاد افراد حاشیه شهر به درآمد روزانه وابسته است و شیوع کرونا باعث شده است زندگی آنان دچار بحران شود.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: تعداد جان‌باختگان کرونا در 6 شهرستان زیرمجموعه این دانشگاه، از ابتدای شیوع کووید 19 تاکنون، به 475 نفر رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر گسترش همکاری‌های مشترک فرهنگی و گردشگری ایران و اتریش تاکید کرد و گفت: کرونا مانع توسعه همکاری‌های فرهنگی دو کشور نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل و سایر سازمان‌های بین المللی مستقر در وین، بر تضمین اجرای موثر برنامه‌های همکاری فنی مرتبط هسته‌ای از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ابتلا به ویروس کرونا به طور کامل به رفتار اجتماعی افراد بستگی دارد و به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - شهردار دهدشت با اشاره به راه اندازی کارخانه سنگ‌شکن و آسفالت شهرداری گفت: درآمد ماهانه این طرح سه میلیارد ریال است.

خبرگزاری مهر

با شروع موج گسترده‌ای از همه گیری ویروس کرونا در ایتالیا مسئولان این کشور به منظور جلوگیری از افزایش تعداد بیماران بیمارستان ها، هتل کرونا تاسیس می‌کنند.

خبرگزاری مهر

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: متاسفانه در زمینه تامین بودجه هلال ضعیف عمل شده و باید از منابع اعتباری جدید بهره مند شویم و منابع اعتباری قبلی در ماده 17 را نیز تصویب کنیم.

خبرگزاری مهر

«رازوان لوچسکو» سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان به کرونا مبتلا شد.

خبرگزاری ایرنا

علیرضا رئیسی روز دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: تردد درون شهری از ساعت 21 تا 4 صبح از اول آذرماه ممنوع است و این اقدام در ادامه تشدید محدودیت ها در شهرها و مناطق قرمز اعمال می شود.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: در مجموع چهار میلیارد ریال اعتبار برای ارتقای وضعیت بهداشتی مدارس در استان بویژه در شرق اختصاص یافت.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در باره فروش و ارسال واکسن روسی کرونا به سرزمین‌های اشغالی گفت و گوی کردند.

خبرگزاری تسنیم

13 عضو تیم فوتبال جوانان روسیه به ویروس کرونا مبتلا شدند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - پیام تسلیت عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور و محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، به خانواده بانوی معلم فداکار گرمه‌ای، که از وی به عنوان «شهید تربیت» یاد می‌شود، ابلاغ شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها بر راهبرد عزت، حکمت و مصلحت برای ارتباط و تعامل با کشورهای دیگر تأکید کرده اند، گفت: اگر در چنین مقطعی از این راهبرد استفاده نکنیم پس چه زمانی استفاده خواهیم کرد، مسایل کشور با سوزاندن فرصت‌ها قابل حل نیست.

خبرگزاری ایرنا

اروپا | بلگراد - ایرنا - وزیر تجارت، گردشگری و ارتباطات صربستان و سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلگراد بر گسترش و ادامه همکاری‌های تجاری دو جانبه تاکید کردند.