جمعه 15 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از تعطیلی‌های لیگ استقبال می‌کنم چرا که دیر به تیم اضافه شدم و البته اکنون یک شرایط بحرانی در کشور وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 353 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان ایرنا ممنوعیت انتشار اطلاعیه عزا و عروسی در فضای مجازی، صدرنشینی پاس گرگان در لیگ دسته اول والیبال کشور و تقدیر از روحانیون مروج کتاب از جمله خبرهای کوتاه روز دوشنبه گلستان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عبدالرضا رحمانی فضلی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا به طرح جدید محدودیت‌ها و تعطیلی‌های کرونایی اشاره کرد و گفت: این طرح تنها با همکاری مردم و کار رسانه‌ای برای تغییر در شیوه زندگی مردم در دوران کرونا میسر خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جو بایدن بطور غیر رسمی کار خود را بعنوان رئیس جمهوری منتخب آمریکا آغاز کرد و روز دوشنبه در راستای طرح بهبود اقتصاد کشور با رئیسان غول‌های اقتصادی از جمله مایکروسافت، جنرال موتور و رهبران کارگری دیدار و گفت و گو کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام سازمان بسیج اساتید از راه اندازی پویش ملی مهر استادی به منظور حمایت مالی از دانشگاهیان آسیب دیده از کرونا خبر داد.

خبرگزاری مهر

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوعیت ها و محدودیت های جدید کرونایی را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: الان روزانه 42 هزار تست گرفته می‌شود و با تست‌های سریع، به راحتی به عدد 100 هزار تست در روز می‌رسیم و این مهم گام بلندی برای شناسایی زود و سریع بیماران است.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با اشاره به تاثیرگذاری رسانه ها در هدایت جامعه گفت: رسانه ها باید افکار عمومی را در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا اقناع کنند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان با بیان اینکه هیچ وابستگی جز کار ندارم و مردانه تا آخر با دولت کار می‌کنیم، گفت: در کار با هیچ حزب و گروهی عهد اخوت نداریم.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: این شورا 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری این شهر برای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به بیماران کرونایی به دانشگاه علوم پزشکی اختصاص داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مردم به هیچ عنوان از بابت ویروس کرونا نگران نباشند تاکید کرد که ملت و دولت با همکاری یکدیگر در مقابل این بیماری پیروز خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: همکاری و تعامل مردم در اجرای محدودیت‌های جدید شنبه هفته آینده / اول آذر / لازم و ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین نشست بررسی پیشرفت تولید واکسن کرونا دوشنبه با حضور نمایندگان ارشد سازمان جهانی بهداشت در منطقه و نماینده این سازمان در تهران، وزیر و مقام‌های وزارت بهداشت ایران و تیم های تحقیقاتی، بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل و سایر سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، در نشست کمیته همکاری و کمک فنی آژانس که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد، شرکت و سخنرانی کرد.