سه‌شنبه 19 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - 61 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند در راستای تامین تجهیزات آموزش مجازی برای دانش‌آموزان محروم توسط خیرین و فرمانداری بهشهر خریداری و تحویل آنان نیازمند شده است.

خبرگزاری ایسنا

مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش ساعات سرویس دهی مترو و اتوبوس از روز شنبه تا ساعات 22 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - در آیینی با حضور فرماندار آباده، اعضای شورای شهر صغاد و دیگر مسئولان این بخش، «فیروز زارع» بعنوان بخشدار جدید بخش «بهمن و صغاد» منصوب و همچنین دفتر بخشداری نیز در این بخش افتتاح شد.

خبرگزاری ایسنا

سفیر ایران در روسیه با بیان اینکه ایران تحریمشدنی است، اما تحدیدشدنی نیست، گفت: ژئوپلتیک ایران اساسا مفصل دنیا و مرکز ارتباطات است و باید عملا قدران این موقعیت باشیم و تلاش کنیم کریدورهای جهانی از اینجا عبور کند لذا امروز اتحادیه اقتصادی اوراسیا بزرگترین فرصت اقتصادی کشور محسوب میشود و باید از آن استفاده کنیم.

خبرگزاری تسنیم

سازمان بسیج اساتید در غالب پویش مهر استادی از سه هزار خانواده آسیب دیده از کرونا حمایت می کند.

خبرگزاری ایسنا

سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت در نشست مجازی با رئیس دانشکده طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از حمایت این دفتر برای ایجاد مراکز ارائه خدمات طب ایرانی به بیماران کرونایی در سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: بین مقوله‌های معیشت و سلامت باید اولویت را بر حفظ سلامتی مردم قرار داد اگر بتوان بین این دو را لحاظ کرد که کسبه هم بتوانند به کسب و کار خود بپردازند بهترین راهکار خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

شهرری ایرنا معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: پنج هزار برنامه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت هفته بسیج در 15 شهرستان این استان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون درمان بیمارستان فوق تخصصی دکتر علی شریعتی مشهد گفت: یکی از ماموریت‌های ویژه این بیمارستان در ایام شیوع ویروس کرونا انجام دیالیز بیماران کلیوی کرونایی است و از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و 125 نوبت دیالیز این نوع بیماران در این مرکز درمانی انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات ورزش‌های همگانی گنبدکاووس گفت که طبق مشاهدات میدانی و گزارش پویش‌های ورزشی، در شرایط کرونایی حال حاضر، فقط 35 تا 40 هزار نفر از جمعیت حدود 160 هزار نفری این شهر به صورت سازمان یافته و خودجوش ورزش می‌کنند که حدود 20 هزار نفر آنها ورزشکاران سازمان یافته هستند.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه اعلام کرد طی 7 ماه گذشته در برگزاری آنلاین جلسات رسیدگی به پروندههای قضایی 20 هزار جلسه تحقیق از زندان انجام شده است.

خبرگزاری ایسنا

رییس ستاد بازسازی عتبات کربلا آخرین وضعیت طرح توسعه حرم امام حسین (ع) را تشریح کرد و گفت: اگر محدودیت‌های کرونا برطرف شود، این طرح حدود چهار سال دیگر به بهره‌برداری می‌رسد و حرم امام حسین (ع) تا 14 برابر بزرگتر خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - ویروس عامل بیماری کووید 19 با کوتاهی برخی افراد در رعایت پروتکل‌های مصوب، به طور متناوب رکوردی جدید را در آمار قربانیان ثبت می کند و روزهای کرونایی سیاه‌تری را در استان‌ها رقم می زند.

خبرگزاری ایسنا

دبیر کل سازمان جهانی بهداشت (WHO) گفت: کشورهایی که در راستای کنترل کروناویروس اقدامی نمی‌کنند با آتش بازی می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار دالاهو گفت: دهیار یکی از روستاهای این شهرستان و برگزارکننده یک مراسم ترحیم که منجر به تجمع ده‌ها نفری در این روستا شده بود با شکایت رییس بهداشت و درمان این شهرستان تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.