جمعه 15 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

تهیه‌کننده «شکرستان» معتقد است، «مردم ما حقشان است که برنامه خوب ببینند و استانداردهای جهانی در برنامه سازی برایشان رعایت شود، زیرا خوش سلیقه و فرهیخته هستند و پیشینه ادبیاتی بزرگی دارند. برای همین هر کسی که می‌خواهد برنامه سازی کند باید این انتظار را برآورده کند و دم دستی برنامه سازی نکند.»

خبرگزاری ایسنا

یک روانشناس معتقد است در کشور ما بر سر این موضوع که علم و شبه علم چیست، توافق نظری وجود ندارد و در دانشگاه‌های ما آموزش مشخصی در خصوص این که یک روانشناس یا مشاور چگونه می‌تواند عمل کند وجود ندارد. به گفته وی، دوره‌های کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی یا دکترای روانشناسی سلامت قرار است فرد را برای پژوهش در زمینه‌های مختلف آماده کند. اما مقدار زمانی که در دوران دانشگاه به اخلاق حرفه‌ای...

خبرگزاری ایسنا

نویسنده «وضعیت سفید» سریالی که این روزها بار دیگر از شبکه آی فیلم پخش می شود پیام اصلی این مجموعه را اهمیت زندگی حتی در دل پدیده ای به نام جنگ عنوان می کند و با اشاره به وضعیت این روزهای کرونایی ادامه می دهد: واقعیت این است که در همه بحران ها همواره زندگی جریان دارد؛ همین امروز در کرونا نیز زندگی جریان دارد.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - رئیس جمهوری منتخب آمریکا بر لزوم یکپارچگی و وحدت در این کشور تاکید کرد و گفت هر چه زودتر انتقال قدرت به آرامی به پیش رود.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: 192 مربی برای آموزش سفیران سلامت خانواده‌ها دوره علمی گذراندند و از مربیان در اجرای طرح " هر خانه یک پایگاه سلامت " برای توانمندسازی خانواده‌ها در مقابل بیماری‌ها و شیوع ویروس کرونا استفاده خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل فولکس واگن از تصمیم این خودروساز برای فروش برند لامبورگینی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از آنچه غربت کتابخانه های عمومی در دوره سیطره ویروس نوظهور کرونا یاد کرد و گفت: کووید 19 اگرچه آثار منفی متعددی داشته اما حضور بیشتر در خانه و محدودیت اجتماعات و دورهمی ها بستر مناسبی برای مطالعه و کتابخوانی بیشتر فراهم کرده است.

خبرگزاری ایسنا

پنجره نقل‌وانتقالات پیش فصل لیگ بیستم ساعت 24 چهارشنبه شب به پایان می‌رسد و تیم‌های حاضر در فصل جاری فقط 48 ساعت فرصت دارند تا تغییرات مدنظر خود را اعمال کنند.

خبرگزاری ایسنا

مهاجم اروگوئه‌ای به کووید 19 مبتلا شده است و دیدار حساس برابر برزیل و بارسلونا را از دست خواهد داد.

خبرگزاری ایسنا

استاندار کردستان رکن اصلی کنترل و کاهش بیماری کرونا را پایبندی مردم و خانوادهها در رعایت و عمل به پروتکل‌های بهداشتی دانست.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - همزمان با هفته کتاب، نمایشگاهی با 10 هزار جلد کتاب، روز دوشنبه در خانه فرهنگ شهرداری بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی گشایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - یاسوج - با تصویب ستاد مقابله با کرونا بازار شهر یاسوج بعد از ساعت 18 به جز صنوف مواد غذایی تعطیل است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز سه شنبه 27 آبان ماه 99 از طریق شبکه‌های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر کشور از اعمال جریمه 500 هزار تا یک میلیون تومانی برای تردد خودروهای شخصی با پلاک شهرهای قرمز در جاده‌ها خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت که تاکنون 486میلیارد تومان تسهیلات در قالب خسارت کرونا به گروه‌های مختلف شغلی و تولیدی استان پرداخت شده است.