دوشنبه 18 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - امام جمعه مشهد گفت: مسایل اقتصادی این روزها چونان سنگی بر سر راه انقلاب است که برداشتن آن مستلزم عمل پدافندی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انجمن علمی روانپزشکان ایران در نامه‌ای، به توصیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه درمان‌های کمکی طب ایرانی در مقابل عوارض افسردگی و اضطراب کووید19 واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر

به همت مؤسسه پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی شماره 46 فصلنامه مطالعات میان‌رشته‌ای با موضوع «بحران ویروس کرونا» منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - امام جمعه شهرستان فردیس گفت که با توجه به تراکم جمعیت بالا و مهاجر پذیری این شهرستان نیازمند افزایش تعداد کتابخانه های عمومی هستیم چرا که وضعیت زیر ساخت های موجود تناسبی با جمعیت فردیس ندارد.

خبرگزاری ایسنا

رییس بخش مسمومین بیمارستان لقمان حکیم گفت: خوشبختانه باورهای غلط و نادرست درباره تاثیرخوردن الکل سطوح و دست برای پیشگیری از کرونا به کمترین حد رسیده است.

خبرگزاری ایسنا

امنیت سایبری اجتماعی یک زیر دامنه در حال ظهور در بحث امنیت ملی است که تمام سطوح جنگی آینده، اعم از متعارف و غیر متعارف را تحت تأثیر قرار خواهد داد و عواقب استراتژیکی نیز در پی خواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا

رئیس گروه کنترل و پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به ابتلای بیش از 5,5 میلیون نفر از ایرانیان بالای 25 سال به دیابت اظهار کرد: براساس آمار حداقل 11 درصد جمعیت بالای 25 سال کشور از بیماری دیابت رنج می برند که یک چهارم آنان از بیماری خود اطلاع ندارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: این سازمان از طریق ارائه خدمات حمایتی متنوع و متعدد به کارآفرینان و توسعه خدمات غیرحضوری به کارآفرینان صنایع کوچک، زمینه رشد کارآفرینی را در کشور فراهم می‌آورد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - سومین کنگره بین‌المللی پرستاری با موضوع "راهبردهای پیشگیری از عفونتهای مرتبط با مراقبت از بیماران به ویژه در مورد ویروس کرونا" با شرکت متخصصانی از 11 کشور جهان در قالب ارتباط زنده ویدیوکنفرانسی بر بستر فضای مجازی در مشهد آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سردار رشید سپاه حاج عباس محمد ورامینی دانشجوی پیرو خط امام خمینی (ره) و رئیس ستاد سپاه 11 قدر در عملیات فجر آفرین والفجر چهار در روزهای قبل از شهادتش گفت: فقط یک آرزو در وجودم موج می‌زند و آن عشق به شهادت است.

خبرگزاری مهر

در انتخابات 2020 آمریکا از میکرو اینفلوئنسرها استفاده شد؛ یعنی افرادی که شهرت سیاسی و هنری و ورزشی ندارند و از لحاظ قیمت برای تبلیغات ارزان‌تر هستند.

خبرگزاری ایسنا

غلامرضا اعوانی و حسن بلخاری کتاب‌هایی را برای مطالعه پیشنهاد کردند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان اورژانس کشور، کادر فوریت‌های پزشکی را خط شکن عرصه مبارزه با کرونا دانست و گفت: پرداخت حقوق های معوق کادر فوریت‌های پزشکی و اورژانس یکی از چالش‌های اساسی سازمان اورژانس است که حتی بودجه‌ای برای آنها در نظر گرفته نشده و امیدواریم با همت و یاری نمایندگان این مهم محقق شود.

خبرگزاری ایرنا

دزفول - ایرنا - رئیس دادگستری شهرستان دزفول گفت: افرادی که برای درمان یا پیشگیری از بیماری کووید 19، مردم را سرکیسه می‌کنند پیگیری قضایی می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با بیان اینکه در حوزه داروهای جدید و تجهیزات پزشکی اتفاقات خوبی رخ داده گفت: بسیاری از محصولات این حوزه در 5 تا 6 ماهه اخیر تولید و روانه بازار شده است.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: با شیوع ویروس کرونا 15 تا 20 هزار نفر در این راستا از مقرری بیمه بیکاری استفاده می‌کنند که به طور میانگین ماهانه 30 میلیارد تومان به این افراد پرداخت می شود.