جمعه 15 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

اقتصاد ژاپن سه ماهه سوم را با رشد پنج درصدی به پایان رساند.

خبرگزاری ایسنا

نتایج یک مطالعه پزشکی نشان می‌دهد که "حذف وعده صبحانه" و همچنین "دیر وقت شام خوردن" دو عادت غلطی هستند که می‌توانند با خطر ابتلا به عارضه "پروتئینوری" (دفع پروتئین در ادرار) مرتبط باشند.

خبرگزاری ایسنا

وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) از ترخیص 4 میلیون و 200 هزار تن کالای مواد اولیه تا پایان امسال از گمرکها خبر داد و گفت که احتمالا ظرف یک ماه آینده بنادر از کالاهای اساسی تخلیه خواهند شد.

خبرگزاری ایسنا

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: باید از نیروی نظامی و انتظامی برای جلوگیری از ترددهای غیر ضرور در سطح شهر استفاده شود و مردم توجیه شوند که رعایت پروتکلهای بهداشتی و منع تردد به خاطر سلامتی خود آنهاست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک پرستار جزئیات تکان دهنده ای در مورد مرگ بیماران کرونایی در بیمارستان ال پاسو تگزاس و نحوه برخورد پزشکان به اصطلاح متعهد با آنان قبل از مرگ را افشا کرد.

خبرگزاری ایسنا

به دنبال انتشار گزارش میدانی خبرنگار ایسنا از وضعیت مسجد الاقصی در محله مولوی و وضعیت مرمت شبستان‌ها و ساعت قدیمی نصب شده در این مسجد امام جماعت این مسجد - مدرسه، توضیح هایی درباره اطلاعات به دست آمده در گزارش ارایه کرد.

خبرگزاری ایسنا

راه، همچنان اصلی‌ترین محور ارتباطی و حمل و نقل در کشور است و علیرغم آنکه خطوط ریلی و ناوگان هوایی در سال‌های اخیر در کشورمان توسعه یافته است، اما همچنان بیش از 80 درصد از حمل و نقل کشور از طریق راه‌های زمینی انجام می‌شود، راه‌هایی که بیشترین قربانیان حمل و نقل را نیز به خود اختصاص داده است.

خبرگزاری ایسنا

اعلام خبر «شروع دوباره کنسرت‌ها به شرط اتمام پیش از ساعت 18» از همان ابتدای مطرح شدنش، بیش از آنکه راه حلی تلقی شود برای به جریان افتادن چرخ اقتصاد هنر موسیقی در اوج کرونا، بازی رسانه ای تعبیر شد که به نوعی توپ را در زمین هنرمندان و برگزارکنندگان کنسرتها می انداخت. اعلام این خبر که پرسش های بسیاری را در ذهن اهالی موسیقی و همچنین علاقه مندان به این هنر ایجاد می کرد، در ادامه حتی با شوخی...

خبرگزاری ایسنا

حجم سرمایه گذاری خارجی در چین طی 9 ماهه امسال از 100 میلیارد دلار گذشت.

خبرگزاری ایسنا

برنامه‌های همایش علمی و جشنواره موزه‌های دانشگاهی کشور اعلام شد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت ضمن ارائه توضیحاتی درمورد تست‌های تشخیص سریع کرونا، گفت: همچنان روش استاندارد طلایی و مرجع تشخیص قطعی کرونا، تست‌های PCR است.

خبرگزاری ایسنا

معاون گردشگری گفت: سفر به ارائه نتیجه منفی تست کرونا مشروط نشده است و طبق توضیح وزارت بهداشت، لازم نیست پیش از سفرهای داخلی تست PCR انجام شود. اما از ورود مبتلایان کووید -19 به داخل هواپیما، قطار و اتوبوس جلوگیری می‌شود و خدمات تور و سفر به مبتلایان کرونا نباید فروخته شود.

خبرگزاری ایسنا

فاطمه آقازادگان در مورد آغاز مسابقات لیگ برتر بسکتبال زنان گفت: اولین سال حضورمان در سوپر لیگ است و سعی کردیم شروع خوبی داشته باشیم.

خبرگزاری ایسنا

باوجود اینکه هرساله سازمان لیگ فوتبال ایران درآمد خوبی از تبلیغات محیطی کسب می‌کند، اما شفافیت لازم درباره نحوه تقسیم این درآمد بین باشگاه‌ها وجود ندارد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر راه و شهرسازی گفت: از روز شنبه اول آذر ماه، ممنوعیت و محدودیت‌های تردد به همراه دیگر پروتکل‌های جدید برای مشاغل و مردم اعلام و اجرایی شده و درصددیم تا از طریق شبکه تلفن همراه بیماران کرونایی را رصد کرده و از تردد آن‌ها به خارج از شهرها، محل کار و دیگر اماکن جلوگیری شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ ایرنا - سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: برای ادامه رقابت ها تابع تصمیم مسئولان بهداشتی کشور هستیم اما تاکنون صحبتی در مورد تعویق مسابقات نشده است.