دوشنبه 18 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه در ایران میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در بیماران دیابتی 17.8 درصد گزارش شده است، توصیه‌هایی را برای تقویت سیستم ایمنی این بیماران ارائه داد.

خبرگزاری تسنیم

مدافع صربستانی تیم فوتبال اینتر به بیماری کووید -19 مبتلا شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری با بیان این که همه باید کمک کنند تا تصمیمات ستاد ملی کرونا با قدرت اجرایی شود، گفت: مقابله با ویروس کرونا موضوعی ملی و اولویت نخست کشور است.

خبرگزاری ایسنا

رییس انجمن دوچرخه سواری ناشنوایان گفت: سال گذشته به دنبال احیای دوچرخه سواری ناشنوایان بودیم که کرونا سبب شد تا دوباره فعالیت این رشته متوقف شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «سید محمود میرلوحی» عضو شورای اسلامی شهر تهران در نامه‌ای به ریاست جمهوری خواستار حمایت بیشتر دولت از شهرداری و ایجاد زمینه‌ای برای پرداخته شدن مطالبات شهرداری شد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و موازین پیشگیرانه از بیماری کووید -19 در این خطه از 57 درصد در اواخر مهر اکنون به 71 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: با توجه به وضعیت بحرانی شیوع کرونا نامه‌ای به فرماندهی انتظامی استان ارسال و خواسته شده تهدیدکنندگان بهداشت عمومی پس از تذکر بازداشت شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست مجازی با رئیس دانشکده طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از حمایت این دفتر برای ایجاد مراکز ارائه خدمات طب ایرانی به بیماران کرونایی در سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - اصناف و کسبه بازار تاریخی تبریز در رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا و تعطیلی مغازه های خود در ساعت 18 کوشا هستند.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - تهران - مراسم رونمایی از کیت ایرانی تشخیص سریع کرونا روز سه شنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - سرکنسول فدراسیون روسیه در گیلان با بیان اینکه از زمان آغاز همکاری ها روسیه در کشورهای بین اتحادیه اوراسیا وارد کننده مهم محصولات ایرانی در چارچوب موافقت نامه مذکور می باشد، گفت: روسیه 54 درصد صادرات ایران را به خود اختصاص داده است.

خبرگزاری ایسنا

شمار بازیکنان مبتلا به کرونا در تیم ملی فوتبال عراق در حال افزایش است و این بار دروازه‌بان این تیم به ویروس مبتلا شد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با افزوده شدن 271 نفر دیگر به کرونا در24 ساعت گذشته در سیستان‌وبلوچستان شمار مبتلایان به این ویروس به 20 هزار و 808 نفر افزایش یافت.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آخرین آمار مربوط به بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در 24 ساعت گذشته 482 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باختند.