جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از توقیف محموله سنگین سلاح و کشف 49 قبضه سلاح جنگی و شکاری در مرزهای شهرستان مریوان خبر داد.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه تا این لحظه گزارشی از مرگ هیچ کارتن‌خواب و بی‌خانمانی را نداشته‌ایم، گفت: در سال گذشته هم فوتی نداشتیم.

در یازدهمین دوره از مسابقات ملی فناوری نانو، دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب 4 مدال طلا و 2 مدال نقره شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: پروژه‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی افتتاح‌شده و آماده افتتاح تا پایان سال برای خدمت‌رسانی به مردم، مستلزم تأمین بیش از 100 هزار نیروی انسانی است و این امر نیازمند صدور مجوز از سوی سازمان امور استخدامی است.

مرد جوانی که قهوه‌خانه‌ای در شرق تهران را به خاک و خون کشیده بود، توسط تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد.

ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در واکنش به بیانیه مداخله‌جویانه وزرای خارجه آمریکا و هشت کشور دنباله‌روی آن بیانیه‌ای را صادر کرد که در بخشی از آن آمده است: کشورهای غربی "ژست حمایت از زنان و دختران" را کنار بگذارند.

رئیس مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی (SID) با تجزیه و تحلیل مدارک علمی جهاددانشگاهی در پایگاه استنادی اسکوپوس گفت: نرخ رشد مدارک جهاددانشگاهی 5 واحد بالاتر از میانگین کشور است.

رئیس قوه قضائیه دستوراتی در خصوص تکمیل سریع پرونده عناصر کم‌گناه اغتشاشات که سن پایینی دارند یا احیاناً در زندگی خانوادگی خود با مشکلاتی خاص مواجه‌اند، صادر کرد.

در صورت عدم بارش در تهران و با تشدید وضعیت وارونگی هوا و عبور شاخص از عدد 190 در صبح فردا چهارشنبه 23 آذر ماه، احتمال تعطیلی سراسری در تهران اعم از تمام مقاطع تحصیلی مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات، بخش‌های دولتی و برخی از مراکز خصوصی بسیار محتمل است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی "محمدعلی مقدسیان" را به عنوان مدیرعامل خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) و عضو هیئت مدیره این خبرگزاری منصوب کرد.

رئیس سازمان سنجش گفت: فرصت ثبت‌نام در کنکور کارشناسی ارشد 1402 تا روز شنبه 26 آذرماه تمدید شد.

6 سگ ولگرد در اصفهان به یک شهروند حمله کردند؛ خوشبختانه به این فرد آسیبی نرسیده است، اما معضل سگ‌های ولگرد یا بلاصاحب در چند سال اخیر به عنوان چالش حل نشده جوامع شهری و روستایی محسوب می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران از محکومیت 400 نفر از اغتشاشگران حوادث اخیر این استان به حبس خبر داد؛ بیشترین زمان حبس این محکومان 10 سال است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 3 جیب‌بر زن در مراسمات ختم خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اعلام هشدار نارنجی آلودگی هوا در پایتخت گفت: به همه شهروندان به خصوص افراد دارای بیماری زمینه‌ای توصیه می‌شود از قرارگیری در فضای باز خودداری کنند.