جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به تامین 17 ماده اولیه جهت رفع کمبودهای دارویی، گفت: 24 هزار بسته داروی "جیدنیو" در گمرک در آستانه ترخیص شدن است.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا درباره ورود رانت و مافیا به حوزه واردات خودرو گفت: اسفند 1400، هیئت وزیران در خصوص ماده 4 آیین‌نامه فنی، اعلام کرد خودروهایی وارد شوند که از استاندارد سوخت یورو 6 برخوردار باشند.

فارغ‌التحصیلان نظام جدید آموزشی در مهلت یک‌سال معرفی جهت تعیین وضعیت نظام وظیفه، می‌توانند نسبت به ایجاد سابقه، ترمیم نمره و اخذ دیپلم مجدد در رشته غیر متناظر اقدام کنند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در مسئله واگن های استیجاری ابهاماتی وجود دارد، گفت: شهرداری تهران در باب این مسئله مشورتی با شورا نداشته است.

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه از شروع تحقیقات دادستانی تهران در خصوص شبکه‌های فارسی زبان ضدایرانی خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ترافیک فراجا گفت: محور چالوس و آزادراه تهران شمال دارای بارش برف و باران است.

مجید رهنورد قاتل مشهدی در صحبت‌های قابل تاملی قبل از اعدام، پیرامون اتفاقات افتاده و چگونگی ارتکاب این جنایت صحبت کرد.

هوای امروز پایتخت در وضعیت "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

در پی ثبت آیین یلدا در فهرست میراث ناملموس جهانی یونسکو، شرکت توسعه گردشگری ایران، نمایشگاه و جشنواره "چله ایرانی، یلدای جهانی" را در فضای باز هتل بین‌المللی لاله تهران برگزار می‌کند.

معاون گردشگری گفت: درصدد هستیم که امکانی را فراهم کنیم تا گردشگران از کشورهای مختلف از جمله عراق بتوانند با خودرو به ایران سفر کنند و یا برای سفر به سایر کشورها نیز از ایران با خودروی شخصی عبور کنند.

سرپرست مرکز هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه بیش از 60 درصد ناوگان حمل و نقل عمومی کشور فرسوده است، گفت: اتوبوس‌های دیزلی درون‌شهری، ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون انتشار می‌دهند و سهم بیش از 50 درصدی در تولید این ذرات دارند.

توافق فضایی بین ایران و روسیه در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی هوافضای کیش امضا می‌شود.

می‌خواستم پولدار شوم، اما زمانی که به تهران رسیدم به جرم حمل سلاح گرم و اقدام به سرقت مسلحانه بازداشت شدم و...

گروه‌های مردمی و دانشجویی بعد از ظهر امروز تجمع اعتراضی به نقض حقوق مردم ایران توسط کشورهای اروپایی را مقابل سفارت سوئد در تهران برگزار و در آن تاکید کردند؛ سیستم قضائی سوئد حمید نوری را باید آزاد کند.

سارق حرفه‌ای در کمال خونسردی از یک مدرسه معروف در مرکز تهران سرقت کرد.

معاون قضائی قوه قضائیه گفت: در تعریف امام خمینی (ره)، محارب بودن یک فرد به اهل شرارت بودن یا نبودن او و همچنین سابقه‌دار بودن یا نبودن او ارتباطی ندارد و انتخاب مجازات‌های چهارگانه به اختیار قاضی است.