جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون رئیس قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از محل برگزاری آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی در تهران بازدید کرد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: نمی‌توان به طور دقیق مشخص کرد که چه زمانی با پیک جدیدی از کرونا مواجه خواهیم شد.

تلسکوپ فضایی هابل ناسا تصویری از NGC 6956 که یک کهکشان مارپیچی میله‌ای است و در فاصله 214 میلیون سال نوری از ما در صورت فلکی دلفینوس وجود دارد را به تصویر کشیده است.

عضو هیئت علمی سازمان جهاددانشگاهی از تکمیل دانش فنی تولید کربن فعال از قیرطبیعی در جهاددانشگاهی و جلوگیری از خام‌فروشی خبر داد.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در راستای تحقق شعار سال و قانون جهش تولید دانش‌بنیان، از واحدهای دانش‌بنیان برای استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و فناوری حمایت می‌کند.

براساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، تمامی مقاطع تحصیلی در استان‌های تهران و البرز به استثناء شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه در روزشنبه 26 آذرماه غیرحضوری شد.

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: بیش از 80 درصد سهم آلایندگی تهران به منابع آلاینده متحرک اختصاص دارد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در خصوص میزان جابه‌جایی‌ها در تهران توسط مترو توضیح داد.

هوای امروز پایتخت در وضعیت "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

معاون سابق وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت فراهم کردن آموزش رایگان متذکر شد، هم اکنون در کشور ما یکی از دغدغه های اصلی خانواده‌ها هزینه تحصیل فرزندان است.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه 65 میلیارد تومان برای مراکز قضایی استان زنجان تخصیص یافت، گفت: مراکز پزشکی قانونی در برخی نقاط استان به لحاظ نیرو تجهیزات با کمبودهایی مواجه است‌.

شهرداری مشهد در یک اقدام شایسته به واگذاری 100 هزار موتورسیکلت برقی با تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی به مناسبت روز ملی "حمل‌ونقل و رانندگان" در مشهد اقدام کرده است.

سومین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمایی 737 کشور اوکراین با حضور متهمان، شکات، خانواده جانباختگان و وکلای آن‌ها به ریاست قاضی ابراهیم مهرانفر در دادگاه نظامی استان تهران، برگزار شد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مجوز جذب یک هزار و 300 هیئت علمی در دانشگاه فرهنگیان اخذ شده است، گفت: امسال 500 نفر از این تعداد جذب می‌شوند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درباره کشیدن کروکی در صحنه تصادف توسط پلیس توضیحاتی ارائه داد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر و پرخطر در پایتخت خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 384 نفر از این معتادان متجاهر جمع‌آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد شد.