جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا گفت: مرزهای ساحلی کشور در آینده نزدیک به انواع شناور تندرو و پیشرفته مجهز می‌شود و در راستای ارتقا مأموریت‌های محوله گام بلندی در این مرزها برداشته خواهد شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از تخصیص 7 هزار میلیارد تومان اعتبار به صندوق حمایت از بیماران صعب‌العلاج خبرداد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه "شور و شعف و غیرت دینی مردم زنجان را در هیچ کجا ندیده‌ام، گفت: حسینه اعظم زنجان به نماد شعور برای اعلام موضع نسبت به حق و اعلام موضع نسبت به ظلم و ستم تبدیل شده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در "قانون جوانی جمعیت" وزیری که بیشتر از همه پای کار بود و کار کرد، دکتر عین اللهی بود؛ وزیر بهداشت برای اجرای این قانون هم وقت گذاشت و هم کار زیادی انجام داد.

در دوازدهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها، پرویز سروری با کسب 41 رای از 75 رای مأخوذه به عنوان رئیس شورای علی استان‌ها در دومین سال از این شورا، ابقا شد.

هوای امروز پایتخت باز هم در وضعیت "ناسالم" برای همه گروه‌ها قرار دارد.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت با بیان اینکه تمام بیمارستان‌ها موظف به "نوبت‌دهی آنلاین" هستند، گفت: مردم می‌توانند با شماره 190 وزارت بهداشت برای ثبت شکایات خود از بیمارستان‌های فاقد نوبت‌دهی اینترنتی اقدام کنند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سد چم‌شیر هیچ گونه مشکل زیست محیطی ندارد و مورد تایید کامل قرار گرفته است گفت: تاییدیه آبگیری این سد داده شده است.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از برخورد با سرشبکه‌های کودکان کار و خیابان توسط دستگاه قضا و نیروی انتظامی خبر داد و گفت: در این بخش، برنامه مدونی آغاز شده است و تعداد زیادی از این افراد دستگیر و بازداشت شده‌اند.

با وجود اینکه در بسیاری از کشورهای جهان امکانات درمانی برای "حیوانات شهری" فراهم شده است، در کشور ما این حیوانات از حداقل شرایط نگهداری برخوردارند به گونه‌آی که در تهران یک مرکز رسیدگی رایگان به حیوانات شهری نیز وجود ندارد.

دادستان تهران با حضور در برنامه ملاقات مردمی امروز دادستانی، به مشکلات و درخواست‌های حقوقی و قضایی بیش از 121 نفر از شهروندان رسیدگی کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران به یکی از معاونان خود ماموریت داد که نسبت به احصاء اهمال و ترک فعل احتمالی دستگاه‌ها در حوزه قانون هوای پاک اقدام کند.

رئیس پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای ایران درباره تسهیل در بازدید از مراکز هسته‌ای برای دانشجویان اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام‌شده موفق شدیم که فضا را بازتر کرده و این اجازه را گرفتیم که مقداری این پروتکل‌ها در مورد جوانان و آینده‌سازان کشور تغییر کند

خیریه سایه تصمیم گرفته است با همکاری مراکز خیریه سامانه ، با اجرای پویش "سایه‌ای به بلندای یلدا" برای تامین بسته حمایتی تنقلات و غذایی برای هموطنان مراکز نگهداری و سالمندان، لبخندی بر لبان آن‌ها بنشاند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: بیش از 6 هزار نفر از فعالان سینمایی کشور از خدمات بیمه تأمین اجتماعی صندوق اعتباری هنر برخوردار هستند.

در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران، از جدیدترین دستاوردهای صنعت هوایی وزارت دفاع در سازمان‌های صنایع هوایی و سازمان صنایع الکترونیک ایران رونمایی شد.