جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

دانشجویان در تمام مقاطع دانشگاهی می‌توانند با پرداخت حق بیمه به صورت ماهیانه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار بگیرند و از خدمات درمانی و بازنشستگی استفاده کنند.

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حال توله یوزهای توران هم‌اکنون بسیار خوب است و در حال نزدیک شدن به مرحله تغییرات گوارشی هستیم که یکی از مراحل بحرانی در روند رشد و بقای توله‌هاست.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: بهترین خدمتی که ما می‌توانیم به مردم کنیم این است که کاری کنیم تصادفات و تلفات به حداقل ممکن برسد.

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به توزیع داروی بیماران SMA براساس اولویت‌بندی گفت: مقرر شده که پس از توزیع داروهای اس‌ام‌ای، اثربخشی این داروها مورد بررسی قرار بگیرد.

رئیس پلیس راهور گفت: از ظرفیت‌های پهپادی و هوافراجا در طرح زمستانه پلیس راهور استفاده می‌شود.

برگزاری آزمون برای رتبه‌بندی "معلمان مهرآفرین" حذف شده است اما هم‌اکنون این معلمان از مشکل دیگری سخن می‌گویند.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: مجازات بیرون کشیدن سلاح برای ترساندن مردم، همان مجازات محارب است؛ ماموران هم جزو مردم هستند.

مدیرکل کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از فرزندخواندگی خارج از نوبت برای خانواد‌ه‌های متقاضی خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ترافیک فراجا از بارش برف و باران در 11 محور مواصلاتی خبر داد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری اینستاگرامی کاربران خبر داد و گفت: مجرم بیش از 3 میلیارد ریال اخاذی کرده بود.

هوای امروز پایتخت در وضعیت "ناسالم" برای همه گروه‌ها قرار دارد.

معاون علمی، فناوری رئیس‌جمهوری گفت: در زنجیره ارتباط صنعت به دانشگاه به 4 بازیگر نیازمندیم که صنعت، مرکز نوآوری، شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها این بازیگران هستند.

محققان پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی موفق شدند "کیت تشخیص نیاز به شیمی‌درمانی در مبتلایان به سرطان سینه" را تولید کنند.

تمامی مقاطع تحصیلی مدارس و همچنین کلاس‌های درس دانشگاه‌ها در استان‌های تهران و البرز به استثناء شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 23 و 24 آذر ماه غیرحضوری شد.

معاون اول قوه قضائیه تاکید کرد: در مورد عضویت مقامات دستگاه‌های اجرایی در هیئت مدیره شرکتهای خصوصی دارویی باید پیگیری و شفاف‌سازی شود.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: مصرف سرم‌های تزریقی از 11 میلیون عدد در ماه به 25 میلیون عدد در ماه رسیده است.