جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

ساعت کار میادین میوه و تره‌بار در شب یلدا افزایش یافت.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه کرونا هنوز تمام نشده است، گفت: تجربه کرونا به ما ثابت کرد که سیستم رصد و پیشگیری در کشور و سیستم مدیریت در مرزها باید ارتقا یابد.

زنان خانه‌دار می‌توانند بر اساس سه نرخ حق بیمه 12، 14 و 18 درصد، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند؛ در این مطلب به جزئیات و نحوه محاسبه حق بیمه زنان خانه‌دار بیمه شده تامین اجتماعی پرداخته‌ایم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ترافیک فراجا، آخرین وضعیت جاده‌های کشور را تشریح کرد.

مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا اعلام کرد مردم می‌توانند اطلاعات، اخبار اقدامات مشکوک و غیرقانونی را از طریق راه‌های ارتباطی مختلف به پلیس گزارش کنند.

معاون پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار از شناسایی 9 گروه از اصناف و واحدهای خدماتی - تولیدی به عنوان کانون اثرگذار بر کیفیت منابع آب پایتخت خبر داد.

"مجید رهنورد" به جرم به شهادت رساندن دو جوان و نیز مجروح کردن 4 شهروند مشهد با هدف مشارکت در اغتشاشات اخیر، صبح امروز دوشنبه 21 اذر به دارد مجازات آویخته شد.

شبکه قطری "الکاس" مرگ خالد المسلم، عکاس خبری خود در جریان جام جهانی 2022 را تأیید کرد.

ربات شستشوی پنل‌های خورشیدی که نمونه فرانسوی آن ایراداتی زیادی دارد از جمله دستگاه‌های با فناوری بالا است که شهید معصومی (شهید حادثه تروریستی شاه‌چراغ شیراز) در قرارداد با یک شرکت دانش‌بنیان برای دستیابی به فناوری آن اقدام کرده بود.

رئیس کمیته آموزش و پژوهش پزشکی مجلس از موافقت نمایندگان مجلس با بررسی اولویت‌دار طرح اصلاح قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو خبرداد و جزئیات آن را تشریح کرد.

مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس گفت: در راستای ضرورت آشناسازی نخبگان با ظرفیت‌های علمی کشور، پارک فناوری پردیس آمادگی خود را درباره میزبانی اردوهای "راهیان پیشرفت" اعلام می‌کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره محرمانه بودن گزارش‌های این سازمان گفت: غالب نامه‌ها محرمانه است؛ اگر محرمانه نباشد دستگاه‌های مقابل گله می‌کنند. برخی مسائل طبیعتاً باید محرمانه باشد اما همه خیر. ما تلاش می‌کنیم میزان محرمانگی را کمتر کنیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره سد تنگ سرخ گفت: مجوز ارزیابی زیست محیطی در دولت قبل به این سد داده شده و ما گزارشات و مجوزهای این سد را توسط کارشناسان سازمان مجدداً بررسی می‌کنیم و اگر قرار باشد انحراف آبی صورت گیرد، قطعاً جلوی آن را می‌گیریم.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری دو نفر که با ترفند مبادله ارز در فضای سایبری از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند، خبر داد.

هوای امروز پایتخت در وضعیت "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

جلسه انتخابات هیئت رئیسه سال دوم از دوره ششم شورای عالی استان‌ها روز پنج‌شنبه 24 آذرماه برگزار خواهد شد.