جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران از ارسال بیش از 2 هزار اثر به جشنواره آموزش و پژوهش در مدیریت شهری و روستایی خبر داد.

در دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت از 12 محصول فناورانه رونمایی شد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار کرد: معاونت علمی آمادگی دارد تا با منابع قرض‌الحسنه 100 میلیارد تومانی بانک مهر برای برنامه ریزی پلتفرم های اقتصادی صادراتی این محصولات و تجهیزات آزمایشگاهی اقدام کند.

معاون مالی و سرمایه انسانی صندوق ذخیره فرهنگیان از اجرایی شدن طرح بیمه‌ای به منظور پرداخت مستمری به فرهنگیان بازنشسته عضو صندوق خبر داد و گفت: مزایای این طرح شامل مستمری مادام‌العمر، پوشش فوت و... است.

هیئت عمومی دیوان عدالت اداری نامه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص ایجاد مجتمع آموزشی برای صدور گواهینامه پایه سوم و موتور سیکلت برای یگان‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و خانواده آنان را باطل کرد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

دارچین قطعات خشک‌شده و کوبیده پوست درختانی از تیره برگ بو است که به عنوان ادویه در غذاها استفاده می‌شود که خواص درمانی بی‌نظیری نیز دارد؛ در این مطلب به خواص متعدد دارچین برای پیشگیری و درمان بیماری‌های مختلف پرداخته‌ایم.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد خون‌آلود مرد حدودا 37 ساله کارتن‌خواب مواجه شدند که از ناحیه پهلو هدف ضربه چاقو قرار گرفته و...

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: داوطلبان کنکور فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی را دارند و اگر نمره آنها رضایت بخش نبود، یکبار فرصت دارند تا از طریق ترمیم نمره برای بهبود آن تلاش کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: بیش از دو هزار متهم در سال 1401، دستگیر شدند که این آمار از سال گذشته بیشتر است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران نسبت به افزایش مرگ‌های ناشی از مسمومیت با گاز منوکسیدکربن همزمان با سرد شدن هوا هشدار داد.

کلاس اول دبستان در مدارس عادی ثبت‌نام کردم اما در نوشتن دیکته کُند بودم، معلم بسیار بدرفتاری می‌کرد؛ در نهایت به اصرار معلم به مدرسه استثنایی آمدم و تا امروز که کلاس دهم هستم در مدرسه استثنایی درس می‌خوانم!

آذر" و "توران" توله یوزهای ایرانی که از طبیعت جدا شده‌اند، حال خوبی دارند و در وزن‌گیری مناسب قرار دارند.

سال 82 را می‌توان مطلع سخنان مقام معظم رهبری در آغاز نهضت اقتصاد دانش‌بنیان در کشور دانست. زمانی که ایشان در ابلاغ سیاست‌های کلان بابت تهیه برنامه چهارم توسعه به موضوع اقتصاد دانش‌بنیان به‌صورت غیرمستقیم اشاره کردند.

معاون اول قوه قضائیه در نشست هم‌اندیشی با جمعی از فعالان و مدیران تشکل‌های سیاسی اجتماعی اصولگرا گفت: در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه مصمم به مشارکت و مشورت با نخبگان هستیم.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران از جمع‌آوری و ساماندهی 11 هزار معتاد متجاهر شهر توسط شهرداری در یک سال گذشته خبر داد.