جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

یکی از نمونه‌های آمار غلط درباره "مهاجرت" گزارش دیروز یک روزنامه کثیرالانتشار کشورمان با تیتر "وزارت علوم، کارخانه صادرات ارزان تحصیلکرده‌های گران!" است؛ جایی که میزان کل مهاجران 3.3 درصد جمعیت کل کشور ذکر شده است!!

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ممنوع بودن تردد موتورسیکلت‌ها در روزهای بارانی خبر داد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: رمز بهداشت مردمی بودن آن است؛ اگر مشارکت مردم نباشند بسیاری از کارها در حوزه سلامت قابل انجام نخواهد بود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به ارتقاء دانش پرستاری بعد از انقلاب گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب در کشورمان تنها 30 مرکز آموزش عالی پرستاری داشتیم اما بعد از شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی در کشورمان تا به امروز 207 مرکز آموزش پرستاری فعالند.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: هیچ یک از معابر و خیابان‌های شهر تهران در پی بارش باران مسدود نشده‌اند.

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران گفت: با مراجعه یک میلیون و 860 هزار نفر از هموطنان به مراکز اهدای خون در 8 ماهه سال جاری، 4 میلیون و 500 هزار واحد محصولات و فرآورده‌های خون مورد نیاز مراکز درمانی کشور فرآوری و تأمین شده است.

با توجه به بارش باران و برف در استان تهران، مدارس 7 منطقه غیرحضوری شدند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی پذیرش و اعزام زائرین عتبات عالیات گفت: بسته‌های مختلف زمینی و هوایی در دفاتر زیارتی و سامانه ثبت‌نام عتبات وجود دارد و متقاضیان می‌توانند مطابق سلیقه و شرایط از آن‌ها استفاده کنند.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ایجاد 41 هزار شغل در پارک‌های علم و فناوری کشور در سال گذشته خبر داد.

تلسکوپ فضایی هابل اخیراً تصویری از یک خوشه ستاره‌ای زیبا به نام NGC 1858 گرفته است و تخمین زده می‌شود که این خوشه ستاره‌ای زیبا حدود 10 میلیون سال قدمت داشته باشد.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران گفت: از 71 مورد الزام شهرداری تهران به انتشار مصوبات در سامانه شفافیت، تاکنون 31 مصوبه منتشر شده است.

اینکه در ساختمان شرکت، هیچ دوربینی مداربسته‌ای نبود، اندکی ذهن "بهروز" را به خود مشغول کرد و اینکه یادش آمد هر وقت که به شرکت مراجعه می‌کرده بیشتر افراد حاضر تلاش می‌کردند چهره‌های خود را به بهانه مطالعه و... از او بپوشانند...

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از جذب 350 هزار بیمه‌شده جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در دولت سیزدهم خبر داد.

شهردار تهران در حکمی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران را منصوب کرد.

اعضای شورای شهر تهران به موضوعات مختلفی از جمله وضعیت پیاده‌رو و معابر به لحاظ مناسب‌سازی شدن برای تردد معلولان، فعالیت مجدد پلاک قرمزها در مرحله هرندی و همچنین آبگرفتگی صبح امروز در پایتخت پرداختند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه هرگونه نصب دکل مخابراتی باید بر اساس مجوز و آیین‌نامه شورای شهر تهران باشد، گفت: شهرداری تهران باید دکل‌های مخابراتی غیرمجاز را جمع‌آوری کند.