جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اعضای شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به دار مجازات آویخته شدند.

عضو هیئت علمی گروه باستان‌شناسی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه معماری اسلامی امتداد معماری ایران باستان است، گفت: به عنوان نمونه ساخت گنبد و ایوان مساجد در دوران ساسانیان رواج داشته که بعد از ورود اسلام به ایران در خدمت معماری اسلامی قرار گرفت.

وزیر بهداشت در مراسم رونمایی از سامانه ملی باروری سالم، گفت: سالمندی جمعیت یک تهدید جدی برای ایران است.

با حکم شهردار تهران، عبدالله گنجی؛ مشاور فرهنگی شهردار پایتخت شد.

همزمان با 12 آذر، معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران در یادداشتی به چالش پیش رو معلولان و راه‌های رفع این چالش‌ها پرداخت.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران از تجهیز هفت بوستان پایتخت به مبلمان مخصوص توانیابان جهت ارتقای سطح دسترسی این افراد به فضاهای شهری خبر داد.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: در شهرداری تهران با ایجاد زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های مناسب در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش تلاش شده لبخند برای افراد دارای معلولیت به ارمغان آورده شود.

معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری دو نفر به اتهام تلاش برای ترغیب کسبه برای بستن واحدهای صنفی شان در بازار "امین حضور" خبر داد.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی از تسویه مابه‌التفاوت مطالبات داروخانه‌ها در طرح دارویار تا پایان آبان ماه خبر داد.

معاون سازمان سنجش گفت: به استناد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، 20 درصد معادل 1920 نفر به ظرفیت رشته پزشکی و 15درصد معادل 290 نفر به ظرفیت رشته دندانپزشکی در کنکور 1402 اضافه شده است.

رئیس قوه قضائیه در نشست غیررسمی مشترک قوه قضائیه و مجلس گفت: با صدای بلند اعلام می‌کنم من اعتقاد دارم با همه طیف‌ها و بخش‌های مختلف جامعه باید نشست و برخاست داشته باشم و حرف آنها را بشنوم.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد احتمال یخبندان و خسارت به کشاورزان در استان خبر داد و گفت: به مردم توصیه می‌شود هشدارها را جدی گرفته و تمهیدات لازم را بیاندیشند.

بر اثر سقوط خودروی سمند در جاده وردیج، زن و مرد جوان داخل این خودرو فوت شدند.

سازمان بهداشت جهانی (WHO) گفت که جهان به پایان مرحله اضطراری همه‌گیری کرونا "بسیار نزدیک‌" است؛ در عین حال این سازمان هشدار داد که اومیکرون همچنان به طور گسترده در سراسر جهان در گردش است.

مدیرکل ثبت و حریم آثار و حفظ و احیاء میراث معنوی وزارت میراث فرهنگی ادعا درباره ثبت مجدد "فرهنگ پهلوانی و زورخانه‌ای" توسط آذربایجان را ناصحیح دانست و گفت: ایران ورزش زورخانه‌ای را 12 سال پیش ثبت جهانی کرده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری یک نفر که با اپلیکیشن رسیدساز جعلی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.