جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از به هم رسیدن یک مادر و پسر پس از 29 سال دوری از یکدیگر با پیگیری‌های ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

دادستان تهران گفت: در جلسه با مدیران گروه خودروسازی بهمن تذکرات لازم درباره مدیریت تجمعات اعتراضی و توجه به مطالبات صنفی و پرداخت حقوق کارگران ارائه شد.

معاون اول قوه قضائیه گفت: قضات را باید تکریم کرد آن هم برای اینکه با وجود محدودیت‌های زندگی اجتماعی و به صورت شبانه‌روزی، با وضعیت معیشت نه چندان مناسب، خدمت می‌کنند و خود را وقف نظام اسلامی کرده است.

دبیر اجرایی پنجمین کنگره بین المللی جراحی چاقی گفت: در مجموع از هر یک هزار مورد جراحی چاقی که انجام می‌شود، یک مورد مرگ‌ومیر رخ می‌دهد.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا اقدامات و عملکرد پلیس فرودگاه این پلیس را در هشت ماهه سال جاری تشریح کرد.

فائزه هاشمی در حالی که محکومیت 15 ماه زندان خود را بر اساس حکم قبلی دادگاه سپری می‌کند، امروز در دادگاه درباره اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور، تفهیم اتهام شد.

شهردار تهران نسبت به تعیین تکلیف حریم راه‌آهن در منطقه 17 واکنش نشان داد.

رئیس قوه قضائیه گفت: دستگاه قضا باید مرجع تظلم‌خواهی همه آحاد جامعه باشد و هر صنف، قشر و جریانی که حتی ممکن است سلیقه و عقیده‌اش با ما منطبق نباشد، چنانچه تظلم‌خواه بود، دستگاه قضائی در چارچوب قوانین، ملزم است به تظلم‌خواهی او رسیدگی کند.

در پانزدهمین شنبه امید و افتخار، دو بوستان مناسب‌سازی شده معلولان در مناطق 17 و 10 پایتخت به بهره‌برداری رسید.

زمانی که کانال آمدنیوز شبانه مدعی شد مهدی خزعلی بر اثر مشکلات جسمی به کما رفته است، او در سوئیت بزرگ خود در زندان مشغول تماشای تلویزیون بوده است.

رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با بیان اینکه "سواد رسانه‌ای" مورد توجه نظام آموزشی نبوده است، گفت: تصمیم‌گیری‌های آموزش و پرورش باید همراه با پیوست پژوهشی باشد.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از توزیع نهال و گونه‌های گیاهی به شهروندان از ابتدای دی ماه امسال خبر داد.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 54 بوستان برای معلولان مناسب‌سازی شده است، گفت: تا پایان سال این تعداد به 117 بوستان خواهد رسید.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در 6 ماهه اخیر حدود 1800 برگه اعمال قانون برای رانندگان بی‌ملاحظه‌ای که در جای پارک معلولین و جانبازان پارک کرده اند، صادر شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از بارش برف و باران و مه‌گرفتگی در محورهای مواصلاتی 16 استان خبر داد.