جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران در حکمی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران را منصوب کرد.

اعضای شورای شهر تهران به موضوعات مختلفی از جمله وضعیت پیاده‌رو و معابر به لحاظ مناسب‌سازی شدن برای تردد معلولان، فعالیت مجدد پلاک قرمزها در مرحله هرندی و همچنین آبگرفتگی صبح امروز در پایتخت پرداختند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه هرگونه نصب دکل مخابراتی باید بر اساس مجوز و آیین‌نامه شورای شهر تهران باشد، گفت: شهرداری تهران باید دکل‌های مخابراتی غیرمجاز را جمع‌آوری کند.

سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه باید آمادگی لازم برای موج دوم آنفلوانزا در بهمن ماه را داشته باشیم، گفت: اکنون در سیر نزولی پیک اولیه قرار داریم.

عضو شورای شهر تهران بابت وقوع آبگرفتگی در برخی از معابر و خیابان‌های پایتخت از شهروندان عذرخواهی کرد.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت‌نام اینترنتی بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از 13 تا 25 آذرماه جاری خبر داد.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پلنگ سرخه‌حصار، گربه‌ها و سگ‌های بلاصاحب را شکار می‌کند و حضور آن خطری را متوجه ساکنین منطقه نمی‌کند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از تعیین منابع امتحانات نهایی برای محاسبه سابقه تحصیلی شرکت‌کنندگان کنکور سراسری گروه هنر خبر داده است.

همان قدر که تولد 2 توله "یوزپلنگ ماده" در توران خبری مسرت‌بخش محسوب می‌شود، جدا شدن آن‌ها از طبیعت نیز نگران‌کننده است!

مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهر تهران از آمادگی این مجموعه جهت جمع‌آوری و جابجایی کارتن‌خواب‌ها و بی‌خانمان‌ها با 47 دستگاه ون و اتوبوس خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ترافیک فراجا، آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

رئیس شورای شهر تهران درخصوص خاموش شدن برخی از چراغ‌های راهنما در سطح شهر تهران واکنش نشان داد و گفت: قطعا این موضوع را دنبال خواهیم کرد تا مشکل حل شود.

همزمان با کاهش دما و بارندگی‌ها در پایتخت، مناطقی از شرق تهران از جمله پردیس شاهد بارش برف بود.

معاون بنیاد مستضعفان با اعلام خبر تحویل 12 هزار و 520 خانه به خانواده‌های دارای 2 معلول و بیشتر، از تخصیص 920 میلیارد تومانی بنیاد برای خانه‌دار شدن خانواده‌های 2 معلول خبر داد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به تحصیل دانش‌آموزان معلول در مدارس عادی گفت: حدود 21 هزار مدرسه در سطح کشور پذیرای دانش‌آموزان دارای معلولیت هستند.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.