شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

رئیس قوه قضاییه در پیام تبریکی به مناسبت پیروزی ملی‌پوشان فوتبال کشورمان بر تیم ولز گفت: پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران بر تیم ولز و از آن مهم‌تر بازی غیرتمندانه و غیورانه ملی پوشان کشورمان، موجب مسرت و شعف مردم عزیز شد.

ماموران کلانتری 121 سلیمانیه در پی برد تیم ملی در جام جهانی 2022 بین مردم گل و شیرینی پخش کردند.

پس از برد بسیار شیرین امروز تیم ملی کشورمان مقابل ولز در جام جهانی 2022، نیروهای یگان ویژه پلیس هم همگام و همراه با اقشار مختلف مردم اقدام به تشویق ایسلندی تیم ملی فوتبال کشورمان کردند.

پرچم ایران توسط نیرو‌های یگان ویژه در میدان ولیعصر پس از برد امروز تیم ملی کشورمان مقابل ولز به اهتراز در آمد.

محققان یک شرکت دانش‌بنیان کشورمان به تولید ماده‌ای دست یافتند که نام این ماده MTT یا ماده تشخیص‌دهنده میزان سمی‌بودن سلول است که کشور سالانه به 1 کیلوگرم از آن نیاز دارد که این شرکت در طی سه هفته قادر است کل نیاز کشور را برآورده کند!

وزیر بهداشت با اشاره به راه‌اندازی صندوق حمایت از بیماران خاص در سازمان بیمه سلامت گفت: این صندوق در شورای عالی بیمه و هیئت دولت تصویب و 5000 میلیارد تومان اعتبار از سوی مجلس برای آن در نظر گرفته شد.

کودکان کار که برای تماشای دیدار ایران و ولز امروز در مجموعه ورزشی قمر بنی‌هاشم در کنار برخی از مدیران شهرداری تهران حاضر بودند برای موفقیت امروز تیم ملی فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال بالا آمدن موقت سطح آب رودخانه‌های پایتخت هشدار داد و گفت: مردم در گذر از مسیرهای کوهستانی به علت کاهش دید افقی احتیاط کنند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تمام بودجه‌ای که برای حفاظت از حیات وحش کشور در سال 1401 اختصاص داده شده تنها 12 میلیارد تومان بود که این مبلغ جوابگوی تنها 10 درصد از نیازهای محیط زیست کشورمان است.

روغن زیتون از سالم و مفیدترین روغن‌های نباتی است که این روزها به دلیل اثبات ارزش غذایی و طبی آن مورداستقبال گسترده مردم قرار گرفته و خواص زیادی برای درمان بیماری‌های مختلف از جمله جلوگیری از سکته قلبی و مغزی و پیشگیری از سرطان‌ها دارد.

مشاور وزیر اقتصاد در امور دانش‌بنیان اظهار کرد: موضوعات "بازار" و فضای کسب و کار، "استانداردها"، "نگهداشت نیروی انسانی" و "تأمین مالی" از مهم‌ترین مشکلات و چالش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی هستند.

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام شهر تهران از اصلاح بیش از 63 تقاطع تهران خبر داد و گفت: با اصلاح این تقاطع‌ها بیش از 700 کیلومتر از مسیر مردم هنگام تردد در شهر کاسته می‌شود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از افتتاح نخستین آرامستان جدید تهران در سال آینده خبر داد.

بررسی کارشناسی فعل‌وانفعالات آرادکوه به موازات کاهش فشار پسماند از این منطقه، به واسطه افتتاح مرکز مدیریت پسماند کوهک و 3 مرکز دیگر تا پایان سال، پاسخ روشنی به نگرانی‌های زیست‌محیطی دفن زباله در تهران است.