جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیر روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از راه‌اندازی سیستم نوبت‌گیری تلفنی از طریق سامانه پاسخگو 96006000 به منظور معاینه فنی خودروها خبر داد.

تا چند ماه اول باور نمی‌کردم که او فوت کرده باشد، حتی روز تولدش و شب‌های عید کنار یخچال در آشپزخانه می‌خوابیدم و همیشه...

کمبود حداقل 350 مرکز ارائه خدمات پرستاری در منزل، نبود پوشش بیمه‌ای برای ارائه این خدمات و فعالیت پرستارنماها در این حوزه باعث شده که بسیاری از بیماران از دریافت خدمات پرستاری در منزل محروم بمانند.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از تخصیص کامل پاداش پایان خدمت فرهنگیانی که در سال 1400 بازنشسته شدند، خبر داد.

صادق زیباکلام برای ارائه سند درباره ادعایی که در صفحه توئیتر خود مطرح کرده بود به دادسرا احضار شد.

هنگامه قاضیانی بنا بر اعلام برخی منابع غیررسمی با قید وثیقه آزاد شد.

سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: پذیرفته شدگان کنکور سراسری در گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه که حائز شرایط دریافت جایزه باشند، در حین تحصیل کمک هزینه تحصیلی دریافت می‌کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: سومین مرحله از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه سال جاری بازنشستگان تأمین اجتماعی، به مبلغ بیش از 360 میلیارد تومان به بیش از 30 هزار بازنشسته تحت پوشش این سازمان در حال پرداخت است.

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی برنامه امتحانات نهایی و غیر نهایی دی ماه در سال تحصیلی 1401 را اعلام کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از آغاز گشت و پایش شبانه‌روزی صنایع، معادن و واحدهای صنفی استان همزمان با فصل سرما و افزایش آلودگی هوا در تهران خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای طلا خبر داد و گفت: متهم با تقلید صدای زنانه اقدام به کلاهبرداری کرده بود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان این‌که 1.5 میلیون نفر از سالمندان ایرانی بیش از سه دارو در روز مصرف می‌کنند، گفت: خدمات مراقبت پرستاری در منزل باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر شیوه برخورداری بیماران نیازمند صعب‌العلاج از خدمات رایگان هلال احمر را تشریح کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نخستین آیین نکوداشت سالروز تأسیس معاونت فناوری و نوآوری این وزارتخانه، قانون جهش تولید دانش‌بنیان را به سکوی پرتاب علم به فناوری تشبیه کرد و گفت: باید از این ظرفیت ویژه قانونی برای توسعه علمی کشور بهره بگیریم.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری اظهار کرد: دانش‌بنیان‌ها بهترین گزینه برقراری ارتباط درست میان صنعت و دانشگاه هستند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از تعطیلی موقت مرکز همگانی خرید و فروش خودرو آیت الله سعیدی خبر داد.