شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

هوای امروز پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و بیشترین عدد ثبت شده مربوط به منطقه 19 است.

مدیرکل دفتر حفاظت از زیست‌بوم‌ها و سواحل دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: "دیواره ساحلی کنارک" باید تخریب شود و امیدواریم که دستگاه‌های نظارتی در این موضوع ورود جدی و موثر داشته و در این امر به سازمان حفاظت محیط زیست کمک کنند.

از روز گذشته خبری غیر رسمی مبنی بر برکناری " اسکندری" مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این خبر صحت ندارد.

مدیرکل ثبت احوال استان تهران با اشاره به تدبیر صورت گرفته در دولت سیزدهم و استفاده از ظرفیت داخلی برای صدور کارت ملی هوشمند گفت: تمام کارت‌های ملی هوشمند تهرانی‌ها تا پایان سال صادر و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

سخنگوی فراجا از کشف بیش از 29 هزار قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در کشور خبر داد.

دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در واکنش به اظهارات وزیر خارجه رژیم آلمان گفت: به سیاست مزورانه خود در حوزه حقوق بشر پایان دهید؛ آلمان همان کشوری است که رژیم صدام را به سلاح شیمیایی مجهز کرد.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پنج برنامه وزارت بهداشت برای کاهش مقاومت میکروبی را تشریح کرد.

نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران به پیشنهاد آلمان برگزار شد و نمایندگان کشورها نظر خود را در این خصوص بیان کردند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

در حالی نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران به پیشنهاد آلمان در حال برگزاری است که نماینده کشورمان دلسوزی آلمان برای حقوق بشر را ریاکارانه و غیرواقعی دانست.

رئیس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: برنامه هفتم توسعه باید بر مبنای همه ظرفیت‌های کشور تدوین و اجرایی شود و ظرفیت فراوان شوراها و شهرداری‌ها نیز در آن مورد توجه باشد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه 80 درصد ذرات معلق هوای تهران از اگزور خودروها و موتورسیکلت‌ها متصاعد می‌شود، قانون هوای پاک، فصل‌الخطاب همه دستگاه‌هاست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طرح ساخت بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر پس از 14 سال توقف، اکنون در دولت سیزدهم 73 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور برای رفع مشکلات و موانع موجود مرکز پیشرفته محصولات سلولی پژوهشگاه رویان اعلام آمادگی کرد.

وزیر دادگستری و رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور از کانون اصلاح و تربیت استان تهران بازدید کردند که در جریان این بازدید، 4 مددجوی این کانون به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین جزئیات بومی‌سازی و تولید داروی بیهوشی کتامین ایرانی در یکی از شرکت‌های زیر مجموعه این هلدینگ دارویی را تشریح کرد.