شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: 21 هزار طلبه بدون هیچگونه رابطه استخدامی به صورت جهادی در رابطه با جهاد تبیین در آموزش و پرورش حضور دارند و به عنوان یک ظرفیت تلقی می‌شوند.

فضاپیمای بدون خدمه "اوریون" ناسا یک عکس سیاه و سفید و زیبا را از زمین در 17 نوامبر 2022 و دومین روز از مأموریت 25.5 روزه آرتمیس I گرفته و منتشر کرده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بخش‌های تابعه این وزارتخانه تأکید کرد.

شهردار تهران قیمت هر دستگاه تاکسی ون جدید با ظرفیت جابجایی 12 نفر را اعلام کرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اولویت برتر برای منابع طبیعی و محیط زیست کشور این است که مجموعه منابع طبیعی از زیرمجموعه کشاورزی خارج شده و "وزارت منابع طبیعی" تشکیل شود و سازمان حفاظت محیط زیست نیز ذیل ریاست جمهوری به کار خود ادمه داد.

مدیرکل دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو با بیان این‌که 38 درصد نسخ تجویزی کشور حاوی آنتی‌بیوتیک‌هاست، روش صحیح امحای آنتی‌بیوتیک‌ها را تشریح کرد.

چین در حال توسعه یک پرتابگر نسل جدید برای ارسال فضانوردان به ماه است که تا سال 2030 تکمیل خواهد شد. این کشور همچنین در حال توسعه یک کپسول سرنشین‌دار جدید و یک فرودگر ماه است که می‌تواند سه فضانورد را به مدار ماه بفرستد.

هوای امروز شهر تهران در اکثر مناطق در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" است.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: پیامک "پرونده اغتشاشات شما در سایت زیر" جعلی است.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان آذربایجان غربی از پیشرفت 98 درصدی پروژه‌های سخت‌افزاری احیای دریاچه ارومیه و تونل انتقال آب خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها تا بهمن‌ماه حق آبه زیست محیطی مقرر به سمت دریاچه ارومیه رهاسازی می‌شود.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، زمان فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو در پایتخت را اعلام کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، کسورات معوق بازنشستگان کشوری به ذیحسابی دستگاه‌ها پرداخت شد.

دانشکده رفاه فراخوان ارسال همایش حقوق خانواده و رسانه را منتشر کرد. این همایش در 14 محور مرتبط با زنان بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.

ادعاهای وکیل پرونده یکی از متهمان اغتشاشات اخیر که به اعدام محکوم شده است تکذیب و اعلام شد؛ حکم را هر دو قاضی پرونده امضا کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان تهران در دیدار با شهردار تهران، اجرای دقیق و صحیح قانون پیش‌فروش ساختمان از سوی شهرداری را خواستار شد.

در دستور کار جلسه هیئت عمومی دیوان عالی کشور، دو پرونده اصراری حقوقی با موضوع الزام زوج به طلاق به دلیل تخلف از شرط ضمن عقد، سوءرفتار، اعتیاد زوج به مواد مخدر و عسر و حرج زوجه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.