جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران در خصوص بهره‌برداری از نخستین آرامستان شهر تهران گفت: در رابطه با جانمایی و مکان این مجموعه اجازه بدهید در آینده صحبت کنیم تا اعلام زمین باعث افزایش قیمت آن منطقه نشود.

حدود 10.2 میلیون بازدیدکننده پس از فروکش کردن کرونا و بازگشایی دوباره مرزهای تایلند بر روی گردشگران خارجی، از این کشور دیدن کرده‌اند که پیش‌بینی‌ها حاکی از درآمد حدود 570 میلیارد بات معادل با 15.8 میلیارد دلار از گردشگری تا پایان سال جاری میلادی است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مراسم رونمایی از تجهیزات جدید محیط‌بانان گفت: شهردار تهران نسبت به برقی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی و ایجاد ایستگاه‌های شارژ قول مساعد داده است.

هوای امروز شهر تهران در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: محموله جدید سوسپانسیون‌های آنتی‌بیوتیک به میزان 65 تن فردا یکشنبه ششم آذر وارد کشور می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران از آغاز رسیدگی به اعتراض محکومان به اعدام پرونده‌های اغتشاشات اخیر تهران خبر داد.

در دیدار رئیس سازمان مدیریت بحران و مدیر عامل سازمان بهشت زهرا بر جانمایی به منظور استقرار ایستگاه های آمبولانس بهشت زهرا در کنار سوله بحران در 5 نقطه از شهر تهران تا پایان، تاکید شد.

همسر موقت خواهر مقتوله که در گیشا دست به جنایت زده بود، بازداشت شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: دو ماه است که مدارس باز شده و دشمن به دنبال این است که نگذارد مدارس کشور فعال بماند. سه سال مدارس در ایران بسته بود اما در جهان، آموزش حضوری استمرار داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیشرفت پروژه‌های عمرانی وزارت بهداشت در سطح کشور را چشمگیر عنوان کرد و گفت: تا پایان سال جاری 7000 تخت بیمارستانی به کشور اضافه خواهدشد.

رفیقم شروع به گریه کردن کرد اما من گفتم گریه فایده‌ای ندارد و باید شبانه به ترکیه برویم...

همزمان با آغاز هفته بسیج و با حضور مسئولان لشکری و شهری، بخشی از بزرگراه شهید فهمیده به نام سردار شهید سید محمد حجازی نام‌گذاری شد.

رئیس قوه قضاییه به مراجع ذیربط قضایی برای بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی و بازگشت آنان به آغوش گرم خانواده دستور ویژه داد.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور از آزادسازی 12 هزار و 562 زندانی به همت حقوقدانان عضو این سازمان از سال 99 تاکنون خبر داد.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی از برگزاری «جشنواره عهد دهه نودی‌ها با حاج قاسم سلیمانی» در تقارن با هفته بسیج خبر داد.

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نیروهای مسلح گفت: شهید حجازی یک بسیجی الگو است و تمام مصادیق و تعاریف حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری درباره یک فرد بسیجی در وجود این سردار وجود داشت.