شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از خونریزی مغزی یکی از انتظامات این سازمان در پی حمله اغتشاشگران در مراسم ختم مرحوم حمیدرضا روحی خبر داد.

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با بیان اینکه 12.6 درصد مرگ‌های سالانه کشور منتسب به آلودگی هواست، گفت: هزینه مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا 8.2 میلیارد دلار در سال است.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: مزایای رتبه یک این ماه به تمام معلمان اعطا می‌شود و پس از آنکه احکام رتبه‌بندی متناسب با رتبه آنها صادر شد مابه التفاوت را دریافت خواهند کرد.

یک شرکت دانش‌بنیان از روش‌های الکتروشیمیایی برای استحصال فلزات سنگین از پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی استفاده می‌کند و قادر است فلزات با ارزش مثل طلا را نیز استخراج کند.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: توسعه واحدهای معدنی آن هم به یک‌باره به شدت موجب تخریب زیستگاه‌ها، تنوع زیستی و کاهش کیفیت هوا و خاک کشورمان می‌شود.

نوزدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت برمطبوعاتبه صورت الکترونیکی برگزار شد و نتایج آرا در سامانه جامع رسانه‌ها‌ی کشور اعلام شد؛ بر این اساس "پدرام پاک‌آیین" نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات شد.

هوای امروز شهر تهران در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

دبیر ستاد ملی مقابله با گرد و غبار گفت: مسئله مهم درخصوص مهار گرد و غبار این است که کار "صندوق منطقه‌ای گرد و غبار" شروع شده است و در مرحله اول با مشارکت دفتر UNDP(دفتر عمران ملل متحد) در تلاش هستیم که که سازوکار تشکیل صندوق را مشخص کنیم.

مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با بیان اینکه میزان تامین سوسپانسیون‌های آنتی‌بیوتیک اطفال به 8.5 میلیون عدد رسیده، گفت: تولید انواع شربت‌های مسکن اطفال بیش از 4 برابر افزایش داشته است.

قطر به جهت جبران کمبود هتل و اقامتگاه برای اسکان تماشاگران جام‌جهانی 2022، از ظرفیت 2 کشتی بزرگ تفریحی که جمعاً دارای 4 هزار اتاق با ظرفیت 9 هزار 400 نفر دارد، استفاده می‌کند.

عضو هیئت مدیره جامعه گردشگری سلامت گفت: ما در قیاس با سایر رقبا در حوزه گردشگری سلامت در جایگاه شایسته‌ای قرار نگرفته‌ایم؛ چراکه نتوانسته‌ایم مقرراتی را وضع کنیم تا با مبارزه با دلالی در این حوزه، دلالان را به مسیر مناسب هدایت کنیم.

کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران جزئیات تعطیلی برخی مدارس استان تهران را اعلام کرد.

به دلیل آلودگی هوا، آموزش مدارس ابتدایی فردا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کتایون ریاحی از چهره‌هایی که طی ایام اخیر با انتشار محتواهای کذب به تشویش اذهان و آشوب کمک می‌کرد بازداشت شد.

سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد از افزایش حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی فولاد از آبان‌ماه خبر داد.

"هنگامه قاضیانی" که طی روزهای گذشته با حمایت از آشوبگری و با تهییج و ترغیب جامعه به اغتشاشات دامن زده بود، ساعتی پیش و با حکم قضایی توسط دستگاه امنیتی بازداشت شد.