شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مسئول بازرسی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: صنایع ما به سمت سبز بودن و تولید حداقل آلایندگی در حرکت هستند. توجه به این صنایع نیز کار ارزشمندی است که در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست انجام شده است.

مرد جنایتکاری که 2 فرد را در تهران به قتل رسانده بود، توسط کارآگاهان زبده اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، از اعلام 50 ماده قانون، مقرره و دستورالعمل دارای ابهام، تزاحم و تعارض در قوانین شهرداری تهران خبر داد.

فرمانده پلیس فرودگاه فراجا از کشف طلا و جواهرهای قاچاق توسط پلیس فرودگاه امام (ره) خبر داد.

تفاهم‌نامه همکاری تامین مسکن نخبگان دانشگاه صنعتی شریف با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و شهردار تهران امضا شد.

با رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، تصمیم‌گیری در خصوص حضور سازندگان ذیصلاح (مجریان) در ساختمان‌های زیر شش طبقه از اختیارات هیئت چهار نفره شورای هماهنگی نظام مهندسی و کنترل ساختمان استان نیست.

قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به مأموریت ذاتی بنیاد ملی نخبگان در حمایت، پشتییانی و توانمندسازی نخبگان گفت: از تمامی ظرفیت‌ها برای رفع دغدغه مسکن نخبگان بهره می‌بریم.

مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: مدیران کل استان‌ها برای تماشای مسابقه فوتبال با دانش‌آموزان همراهی و امکان تعطیلی مدارس قبل از آغاز بازی فوتبال را فراهم کنند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بعید است استخدام معلم از طریق ماده 28 داشته باشیم، درباره رتبه‌بندی معلمان توضیحاتی داد.

مدارس شیفت عصر تهران امروز 40 دقیقه قبل از آِغاز بازی فوتبال ایران و انگلیس تعطیل می‌شوند.

روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جزئیات ترمیم حقوق بازنشستگان و موظفین کشوری را اعلام کرد.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از تعطیلی زنگ آخر مدارس نوبت دوم برای تماشای مسابقه فوتبال خبر داد. شهر تهران هنوز در اینباره اطلاع رسانی نکرده است.

یک شرکت دانش‌بنیان، سامانه لایه‌نشانی فیزیکی در فاز بخار را ساخته است که ارزش این سامانه نیم میلیون دلار برآورد شده است. علاوه بر تحریمی بودن این محصول، قطعاتی که برای تولید آن به این سامانه نیاز است نیز در تحریم‌های جدی قرار دارند.

یک حقوقدان درباره الزام به اجرایی شدن طرح ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول در طی 6 ماه گفت: این زمان برای رسمی شدن حدود 10 میلیون سند عادی، زمانی معقول نیست.

خروج محله محروم نفرآباد از فریز، خبری بود که ساکنان این نقطه از شهر ری را به رؤیای زندگی بهتر نزدیک می‌کرد اما پیدا شدن مالکی با حکم قضائی، 25 خانوار را در خطر سلب مالکیت قرار داده است تا جای خانه آنها هتل ساخته شود.

میوه نارگیل دارای خواص و فواید شگفت‌انگیزی است و مصرف آن برای درمان بسیاری از بیماری‌های مزمن، کم‌خونی، مشکلات پوست و مو و تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است؛ در این مطلب به خواص نارگیل برای درمان و پیشگیری از بیماری‌های مختلف پرداخته‌ایم.