شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با بیان اینکه از ماه گذشته پرداخت تعرفه پرستاری آغاز شده است، گفت: برای اجرای بهتر پزشک خانواده نیازمند اعتباری بالغ بر 35 هزار میلیارد تومان هستیم.

یک شرکت دانش‌بنیان، دستگاه امحا و بازیافت لامپ‌های فلورسنت را با یک‌پنجم نمونه خارجی تولید کرده است. لامپ‌های فلورسنت و گازی حاوی فلز جیوه هستند که بسیار سمی و خطرناک است؛ سالانه 150 تا 200 میلیون لامپ فلورسنت به صورت غیرقانونی دفع می‌شوند.

رئیس شورای شهر تهران درباره بن‌های توزیع شده توسط شهردار تهران به اعضای شورای شهر توضحانی ارائه کرد.

سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین وضعیت شیوع آنفلوانزا در کشور، از فوت 160 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس خبر داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران از فروش 1700 پکیج جام‌جهانی از سوی آژانس‌های مورد تأیید خبر داد و گفت: 1200 هیاکارت تاکنون صادر شده و حدود 500 هیاکارت نیز در حال صادر شدن است.

یک عضو تشکل جمعیت حامیان زمین گفت: در نشسست اخیر کنوانسیون رامسر که در ژنو برگزار شد، "بندر خمیر" و "ورزنه" به عنوان شهرهای تالابی ایران انتخاب شدند.

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" است.

مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد گفت: از بهره‌برداری سه مجموعه باغ نمایش، خانه نمایش و بزرگترین پارکینگ تهران با ظریت 3 هزار خودرو در این منطقه تا پایان سال خبر داد.

حسن شهرت بیابان ریگستان را باید فارغ از تمامی زیبایی‌های طبیعی در واقعه تاریخی سال 1359 جست‌وجو کرد؛ این منطقه بیابانی تا به ابد در تاریخ ایران یادآور شکست خفت‌بار متجاوزان آمریکایی و تبلور قدرت امداد الهی است.

وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه کاستی‌هایی در نظام آموزش و پرورش داشته و داریم و هم‌اکنون آنچه کاشتیم را درو می‌کنیم، تاکید کرد: گفت‌وگوی غیرنمایشی با نوجوانان و جوانان را باید کلید بزنیم.

دبستان‌های استان تهران روز سه‌شنبه اول آذر تعطیل است و آموزش مجازی خواهد بود.

مدیرکل تجهیزات پزشکی از صادرات اقلام تجهیزات پزشکی به بیش از 60 کشور دنیا خبر داد.

هیئت نظارت بر مطبوعات به توقیف روزنامه "جهان صنعت" رأی داد.

شرکت پالایش نفت تهران با پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی درباره پاکسازی انواع آلودگی‌های خاک، لایروبی و تصفیه لجن مخازن نفتی خود با استفاده از فناوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

2 جوان جنوب شهری که از زنان جوان در نیاوران موبایل‌قاپی می‌کردند، دستگیر شدند.